cilinder ?

Evo70

Well-Known Member
Een vriend van me heeft een NRG, nu gaat hij zijn cilinder vervangen (50snel) en nou wil hij weten of hij alles kan de-monteren zonder de kappen van zijn te NRG te moeten halen, kan dit ???
 
Advertisement - register to remove this

Gewoon de 2 kappen onder je zadel verwijderen, dus ook de zijkappen, zilveren "vleugeltjes" die kleine kapjes, en je achterspoiler. Treeplank en buddyseat gewoon laten zitten! Greetz en laat wat van de prestaties horen.
 
Ik heb ook ee NRG, en als ik me cilinder monteer haal ik alleen die kap die tussen me benen zit eraf, meer niet, ja me zadel en die kleine grone kapjes, maar meer niet, mar ik kan dat alleen aanbevelen als je al vaker je cilin heb gedaan, want je moet gewoon ff weten hoe alles daar zit
smile.gif
 
Wat is nou het probleem Frank? en paar kappen eraf rossen is toch nie zo'n probleem???? je kan toch zelf ook wel zien welke kappen je eraf moet halen om ergens bij te kunnen?
 
Ja man wat is dit nou weer voor onzin topic...

Hey jongesn! Als ik mijn CDI ga vervangen van mijn oude (hele oude) model SR, welke kappen moeten der dan af???????

smile.gif


SvR
 
Oke vrieskast dat je voor mensen opkomt oke, maar als ze zulke vragen gaa nstellen daal het niveau van dit forum wel heeeel erg!

Strax komen der van die vragen
Als: hoe doe ik de buddy open?
Of: hoe schroef ik de karterkap los?
Of: waar zit de handmatige choke hendel?
Of: hoe komt het dat er rook uit mijn uitlaat komt?
Of: als ik naar links stuur wil ik eigenlijk naar rechts, hoe kan i kdit veranderen?

ETC. ETC.

SvR
 
Back
Top