cilinder

Advertisement - register to remove this

Als je wil dat t fatsoenlijk loopt niet.
Probeer dan ook even uit te leggen waarom dat zo is.. Daar heeft de TS uiteindelijk wat meer in.
Zie dit vooral niet als aanval, maar eerder om de TS te willen helpen.



Zou de TS best een eerlijk antwoord willen geven vanuit mijn kant.. Maar ga er nog geen oordeel over geven als ik dit zelf nog niet geprobeerd hebt.. Maar kan wel zo inzien dat het met een originele kop toch wel iets aan vermogen zal drukken.
Verder weet ik ook niet of je eigenlijk wel meer minst zou krijgen met een andere kop die iets grotere kleppen heeft een ruimere doorlaat.

Wat ik las ik dit forum ergens dat je met een grotere kop je toch wel wat aan koppel zou verliezen.
 
Probeer dan ook even uit te leggen waarom dat zo is.. Daar heeft de TS uiteindelijk wat meer in.
Zie dit vooral niet als aanval, maar eerder om de TS te willen helpen.



Zou de TS best een eerlijk antwoord willen geven vanuit mijn kant.. Maar ga er nog geen oordeel over geven als ik dit zelf nog niet geprobeerd hebt.. Maar kan wel zo inzien dat het met een originele kop toch wel iets aan vermogen zal drukken.
Verder weet ik ook niet of je eigenlijk wel meer minst zou krijgen met een andere kop die iets grotere kleppen heeft een ruimere doorlaat.

Wat ik las ik dit forum ergens dat je met een grotere kop je toch wel wat aan koppel zou verliezen.
Aangezien TS niet echt veel info geeft kon mijn antwoord niet echt veel uitgebreider sorry
 
Bijpassende kop is altijd beter.
De compressie ruimte in de kop zal kleiner kunnen zijn in de 50cc dan de 70cc.

Je hebt dan kan op detonatie.
Je kan in sommige gevallen wel met een standaard koo rijden.
Vaak word het ook wel aangegeven in de beschrijving aangegeven.

Wil niet zeggen dat het altijd direct goed is.
Mijn eigen ervaring was dat ik toch een dikkere voetpakking noest monteren om zonder detonatie te rijden.

En door de kleinere kamer bovenin kreeg ik ook iets meer koppel.
Maar dit gaat wel ten koste van de levensduur van de cilinder.

Mijn advies, koop een goede bijpassende kop liefste zelfde merk voor dat type dan heb je er het langste plezier van
 
In het verleden heb ik ook Naraku 72cc gereden met originele kop, gaat prima hoor. Met bijgeleverde voetpakking. Upgradevirus komt daarna toch wel, houd gewoon eerst de bougie in de gaten mbt ontbrandingstemperatuur.
Groet,
 
Back
Top