Cilinder

Advertisement - register to remove this

Nee dat is een hele andere cilinder uiteraard. 4takt is gewoon een cilinder bus, de inlaat en uitlaat zit in de kop met kleppen.
Bij een 2takt heb je alleen maar spoelpoorten en uitlaat word en een simpele cilinderkop waar geen techniek in zit (behalve de bougie dan)
 
je zou wel een 65cc cilinderkit van polini kunnen kopen, met de bijhorende ECU unit, maar die is wel achterlijk duur, verder is er niet veel voor het 4t minarelli blok
 
Niet rot bedoeld maar het is geen lego. 2 takt en 4 takt is een verschillende techniek. Probeer wat informatie te zoeken over hoe een scooterblok werkt, dan snap je beter waarom.

daarom dacht ik laat ik het vragen op een scooterforum, want daar is het ook voor
Post automatically merged:

je zou wel een 65cc cilinderkit van polini kunnen kopen, met de bijhorende ECU unit, maar die is wel achterlijk duur, verder is er niet veel voor het 4t minarelli blok

mij zal kijken
 
daarom dacht ik laat ik het vragen op een scooterforum, want daar is het ook voor

Ja we helpen graag mensen als ze een vraag hebben waar ze zelf niet uit komen. Dat is net wat anders dan dat we mensen helpen met een vraag die heel makkelijk te googlen is, zodat ze zelf wat moeite moeten doen om de informatie tot zich te nemen. Klein verschil, dat we dus iemand liever helpen die zelf ook wat moeite doet, dan alleen maar een "google helpdesk" te zijn :)
 
Er zit alleen geen minarelli cilinder onder een Aerox 4T. Je hebt een cilinder nodig van een yamaha giggle..
niet van het minarelli 2t blok nee, maar yamaha heeft zelf een blok ontworpen dacht ik wat onder de 4t neos giggle en aerox hangt, daar is naar mijn weten maar 1 cilinder voor
Post automatically merged:

https://www.k-parts.nl/cilinder-polini-67cc-44mm-voor-minarelli-50cc-4-takt-euro4.html niet 65 maar 67, maar deze bedoel ik, niet goedkoop setje, daarnaast word aangeraden een polini lamda sonde en vario te monteren met dit setje
 
Back
Top