Nee dat is een hele andere cilinder uiteraard. 4takt is gewoon een cilinder bus, de inlaat en uitlaat zit in de kop met kleppen.
Bij een 2takt heb je alleen maar spoelpoorten en uitlaat word en een simpele cilinderkop waar geen techniek in zit (behalve de bougie dan)
Niet rot bedoeld maar het is geen lego. 2 takt en 4 takt is een verschillende techniek. Probeer wat informatie te zoeken over hoe een scooterblok werkt, dan snap je beter waarom.
je zou wel een 65cc cilinderkit van polini kunnen kopen, met de bijhorende ECU unit, maar die is wel achterlijk duur, verder is er niet veel voor het 4t minarelli blok
Niet rot bedoeld maar het is geen lego. 2 takt en 4 takt is een verschillende techniek. Probeer wat informatie te zoeken over hoe een scooterblok werkt, dan snap je beter waarom.
je zou wel een 65cc cilinderkit van polini kunnen kopen, met de bijhorende ECU unit, maar die is wel achterlijk duur, verder is er niet veel voor het 4t minarelli blok
Ja we helpen graag mensen als ze een vraag hebben waar ze zelf niet uit komen. Dat is net wat anders dan dat we mensen helpen met een vraag die heel makkelijk te googlen is, zodat ze zelf wat moeite moeten doen om de informatie tot zich te nemen. Klein verschil, dat we dus iemand liever helpen die zelf ook wat moeite doet, dan alleen maar een "google helpdesk" te zijn
niet van het minarelli 2t blok nee, maar yamaha heeft zelf een blok ontworpen dacht ik wat onder de 4t neos giggle en aerox hangt, daar is naar mijn weten maar 1 cilinder voor