cilinder voor streetmagic

JAPIE

Well-Known Member
Ja hallo, Ik vroeg me af of er ook een polini evolution cilinder is te verkrijgen voor een suzuki streetmagic! Ik kan hem bv nit vinden op www.scootparts.nl zo ja hoe duur is die dan? en ik vroeg me ook af of er een evolution krukas is voor de streetmagic die stond er namelijk ook niet bij!!
thnx!!!

[

[This message has been edited by JAPIE (edited 16 October 2000).]
 
Advertisement - register to remove this

hoe zit het met andere dingen dan?carbu`s en uitlaten en krukassen en overbrengingen dan?
is er dan niks voor te krijgen??????hoop dat jullie daar mij iets meer over kunnen vertellen!! thnx
 
Lees dan gewoon het artikel van Scootin' ff! Idd dit was een 70cc giet Malossi + MHR-pijp. Verder hadden ze zelf een spruitstuk moeten maken, als ik me niet vergis. Gewoon lezen, dus.

Greetz.
 
hmmzz ik wist dat er geen evo's en mhr's waren voor street maar ik heb nog ff gekeken op scooterparts en in de scootinn waar die malossi street in staat,...er staat speciaal een dell orto voor suzuki.. maar bij scootparts staat ie niet!! waar kan ik hem wel krijgen.... moet ik dan wel naar me dealer gaan? (ik wil die gast geen winst laten maken!!!!)
trouwens.. die street heeft een mhr pijp... die stata wel bij scootparts,,, maar ik wil een yasuni of bidalot en die staan er niet!! zijn die wel te verkrijgen voor street? iemand enig idee???En hoe zit het met krukassen? want ik weet geen flikker wat er voor die luchtgekoelde morini blokken
is te verkrijgen..

[This message has been edited by krizzz (edited 16 October 2000).]
 
Back
Top