cilinder verwisseld?

mnkylife

New Member
Goedendag ik heb een vraag. Ik heb onlangs mijn scooter naar de garage gebracht omdat hij waarschijnlijk een warmloper had. Dus de garage had mij wijs gemaakt dat het aan de zuiger lag dus dat is vervangen. En nu had ik de scooter terug gekregen, alleen na 2 dagen reed ie weer niet en nu keek ik toevallig in mijn gallerij en vond een video van mn cilinder. Want in Februari maakte mijn uitlaat veelste veel geluid dus had ik hem wat strakker gedraaid. Alleen als k nu kijk heb ik i.p.v moertje een bout.. Dus wat kan de reden zijn dat dat anders is? Is het hetzelfde cilinder of hebben ze een ander van hetzelfde type geplaatst? Ik heb hieronder de screenshots van de video dus de 1ste foto die staat er nu op en op foto 2 is de cilinder. Die ik er eerst op had. foto 1( met de inbus bevestingsbout) is gister gemaakt en foto2 was in februari gemaakt. dus de vraag is dit hetzelfde cilinder? het betreft trouwens een gilera runner sp uit 2012.
mvg!
 

Attachments

  • Screenshot_20190713-231721_Video Player.jpg
    Screenshot_20190713-231721_Video Player.jpg
    86.3 KB · Views: 17
  • Screenshot_20190714-025215_Video Player.jpg
    Screenshot_20190714-025215_Video Player.jpg
    106.2 KB · Views: 18
Advertisement - register to remove this

Denk dat de cilinder hetzelfde is. Als je op foto 2 kijkt zie je even veel modder eronder zitten als bij de cilinder.
Kan zijn dat de tap-end niet meer te monteren was en dus los kwam en die dealer er een boutje voor terug heeft gedraait (simpel en snelle goedkope oplossing)

Vermoed dat de cilinder hetzelfde is en alleen de herrie van de uitlaat is gemaakt door de uitlaat beter vast te zetten.
 
Denk dat de cilinder hetzelfde is. Als je op foto 2 kijkt zie je even veel modder eronder zitten als bij de cilinder.
Kan zijn dat de tap-end niet meer te monteren was en dus los kwam en die dealer er een boutje voor terug heeft gedraait (simpel en snelle goedkope oplossing)

Vermoed dat de cilinder hetzelfde is en alleen de herrie van de uitlaat is gemaakt door de uitlaat beter vast te zetten.


op de cilinder is roest weet niet welke modder je bedoeld. en als je goed kijkt heeft alleen die cilinder roest en de cilinderkop niet terwijl het gewoon 1 set was. dus dan zou eigenlijk ook de kop beetje geroest zyn toch?

en dat klopt kmoest hem wat strakker draaien
mvg
 
Back
Top