cilinder vervangen

Status
Not open for further replies.

Chrizzyk

Banned
hoi nou ik wil me cilinder van me aerox afhalen dus ik haal me buddy eraf hoe kan ik em er ut beste en makelijkste afkrijgen en waar moet ik rekening mee houden er komt een malossi sport70cc gietijzer onder en ik ben geen noob dus begin nie van begin er dan nie aan enzo alleen dis me eigenste scoot bij andere scoots wel gedaan maar nu moet ut echt goed heeft er iemand tips:D
 
Advertisement - register to remove this

Tada na 1 hele DAG klussen zit ie erop nu nog kijken waar welk slangetjes moet en shell koelvloeistof erin ketsen sproeier afstellen en shit en ik vlam.
als ut niet vlamt laat ik ut nog wel horen:D
 
Originally posted by Chrizzyk
pfffff eindelijk moet de zuigerveren draaien tot bij zon puntje da wist ik nie:|

Dat is al een paar keer gezegt hoor. Als je iets vraagt lees dan ook het antwoord dat je krijgt en ga niet alleen als een blinde aap lopen roepen dat het niet lukt :|
 
Nu hek weer een vraag:|
ik heb 2 slangetjes van me carb nor me cilinder welke moet op welke aansluiting op me cilinder?heb net koelvoeistof erin gemikt en liep uit 1 vn deze slangetjes.
Asl iemand een tekening kan maken het is een malossi sport 70cc gietijzer cilinder alvast bedankt.
 
:|heb je nu nog nie genoeg gevraagd..??

als je nouw is gewoon in het begin had opgelet, dan weet je ook nog welk slangetje op welk ding moet...
tering t lijkt wel een topic over een heel groot probleem..8P
 
*zucht*:|. Ik heb er toch 2 op de kop laten zitten!? Dan is het toch niet moeilijk om die krengen op je carb te pluggen? Maakt geen ene hol uit waar welke komt als je maar die 2 nippels neemt die boven elkaar zitten.
 
lachen, die tekening :'(

maar als je de 2 juiste nippels hebt maakt het niet uit dat je ze onderling verwisseld, er meot gewoon koelvloeistof door dat deel van de carb stromen ter verwarming

kan je btw ook achterwege laten, boeit niet echt
 
Originally posted by Chrizzyk
Mijn scoot start niet geen nei bougie geen nei sproeier hoeveel maten raad je aan met sproeier groter tegaan en een ngk9 bougie wa kos da?

misschien wat laat:

maar als je al weet dat je niet fatsoenlijk kan schrijven, kan je er vrij zeker van zijn dat je ook niet aan scooters moet beginnen....

nei bougie , nei sproeier WTF wil dat zeggen ???

en als deze topic niet zo vermakelijk was zou ie al lang dicht zijn....
 
ahhhhh heerlijk dit toppic.... tranen in mijn ogen van het lachen zoasl van ouds.
Niet lullig bedoeld voor de toppic starter... zo is iedereen begonnen.
Ik ga trouwens nooit meer zeggen: gebruik de search want dit is echt mooi gewoon.
En hij blijft echt bij elke vraag vrolijk met zijn.... :D
veel suc6 verder en ik hoop dat het goed afloopt ;) :)

sorry voor offtoppic.
 
Originally posted by Enrico@nrg
Als je nu nog 1 keer zo een kromme zin schrijft dan schop ik dit topic dicht en jou van het forum... Duidelijk?

Sorry maar bij me vorige reply was toch goed hoofdletters en punt, wat wil je nog meer?
 
Originally posted by Chrizzyk
Ok.
Bedankt allemaal voor de hulp laat nog maar even open voor als ik maandag als winkels opens zijn probleem heb ofzo.:D

Een Zambiaan die 1 dag in Nederland is praat nog beter Nederlands... Het ergste is dat je zelf zegt dat het goed Nederlands is..|( Ik geef dit topic nog 10 minuten de tijd en dan flikker ik hem dicht..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top