cilinder vast

Advertisement - register to remove this

als je niet meer kan kicken zit je cil vast , dan heb je een vast loper
maar meestal loopt tie warm .
dan slaat je zuiger voor een sec. vast in je cil , maar laat daarna gewoon los
dan is een zuiger meestal voldoenden om te halen

varieert van wat voor cil je wil halen .
 
als je niet meer kan kicken zit je cil vast , dan heb je een vast loper

Hoeft niet hoor.... Ik had eerst een vastloper en kon gewoon nog kicken 5 x aan kunnen krijgen daarna :p Maar het beste is gewoon ff cil demonteren en ff de wand chekke. Zit ie vol met krassen en vegen dan weet je genoeg.

Succes!
 
Hoeft niet hoor.... Ik had eerst een vastloper en kon gewoon nog kicken 5 x aan kunnen krijgen daarna :p Maar het beste is gewoon ff cil demonteren en ff de wand chekke. Zit ie vol met krassen en vegen dan weet je genoeg.

Succes!
ik kan ook nog kicken maar ik was aan her rijden en hij ging van 50 naar 55 en nog iets harder en toen een krak en was het gedaan en krijg hem niet meer aan de praat
 
dan is die zoiezo kapot ;)
of het nou een vastloper of een warmloper is geweest.. je moet zoiezo alles uit elkaar trekken
 
ik kan ook nog kicken maar ik was aan her rijden en hij ging van 50 naar 55 en nog iets harder en toen een krak en was het gedaan en krijg hem niet meer aan de praat

Dan is ie idd goed stuk. Hij heeft dan waars overtouren gedraaid ik weet niet of je toevallig bergafwaards ging maar dit heb ik ook vaak meegemaakt en ik weet bijna 99,9% dat je een nieuwe cil kan aanschaffen.
 
Dan is ie idd goed stuk. Hij heeft dan waars overtouren gedraaid ik weet niet of je toevallig bergafwaards ging maar dit heb ik ook vaak meegemaakt en ik weet bijna 99,9% dat je een nieuwe cil kan aanschaffen.

Maatje van me heeft dus ook een warmloper een keer gehad, hij kreeg hem zelfs soms nog aan met een warmloper.. krassen waren niet zo zeer diep, kan nog gehont worden.. wat bij hem gebeurde is dat als hij hem nog aan kreeg.. liep hij opzich nog wel stationair maar zodra je gas gaf viel hij uit door middel van verkeerde compressie in de cilinder.. door de krassen etc,
succes er in ieder geval mee.
 
Back
Top