Cilinder, Vario. Koppeling, etc.

Customize.MBK

Well-Known Member
Hallo,

Me vorige topci had ik iets te vroeg dicht gedaan, dus hier een nieuwen.

Wat is een goeden Cilinder (50cc) Niet te duur. En het zelfde voor de Vario, Koppeling, etc.

Welken merken ?
 
Advertisement - register to remove this

ik zou gewoon met std cilinder blijven rijden, veel vermogens winst heb je tog niet met een andere 50cc.
Vario: power 1 of Hebo, aan een race koppeling heb je ook niet veel op std setupje beter andere trekveertjes. Anders zou ik voor een Hebo of een replica daarvan gaan:)

uitlaatje? zelf heb ik met ene bida s2 en een shot gereden deden het allebei perfect @ std cilinder, aan de shot heb je ook nog wat aan voor later als je met een 70cc setup wilt gaan rijden:)

Carb kan je ene 17,5 dellorto nemen maar is imo overbodig...
 
std cil kan, wil je iets hoogtoeriger, dan mss stage 6 50cc ofzo (AC 100 euro, LC 120 euro d8 k).
Vario-->Hebo, Malossi, Doppler s2br/power1 (goedkoop)
stnd koppeling voldoet ook wel, anders stage 6
stnd koppelingshuis kun je gewoon houden.

Bijelkaar:
cil: 100-120
vario: 35-75

dus ong 175 euro
 
std cil kan, wil je iets hoogtoeriger, dan mss stage 6 50cc ofzo (AC 100 euro, LC 120 euro d8 k).
Vario-->Hebo, Malossi, Doppler s2br/power1 (goedkoop)
stnd koppeling voldoet ook wel, anders stage 6
stnd koppelingshuis kun je gewoon houden.

Bijelkaar:
cil: 100-120
vario: 35-75

dus ong 175 euro

Maar met de stage 6 moet hij wel een andere( hoogtoerig.middeltoerige)uitlaat halen.. anders win je er niet veel mee.. kan je beter een 50 dr+R halen fsow..Maar als je meer kracht wil kan je beter 70dr+R halen..
En vario is een doppler/power1 goed genoeg..en goedkoop
Heb zelf hebo benk ook tevreden over:)
 
Gewoon standaard blijven rijden, een stage 6 racing 50 cc is alleen maar meer herrie, meer toeren, meer slijtage.. Dus gewoon een leuke Yasuni R of Shot of iets halen en een ander vario'tje power 1 ofzo, voldoet prima voor std setup
 
Back
Top