cilinder tunen

icehockey_16

België = Hel voor scooter
hallo,
Wat zou er gebeuren moest ik mijn cilinder (standaard cilinder) stage 1 laten tunen ? Mijn scoot is helemaal standaard. Op hoeveel zou mijn top liggen en gaat de acceleratie beteren?

THX

Last edited:
Advertisement - register to remove this

stage 1?

- wat houd dat in
- waar?
- Door wie?
- Hoeveel kost het?

Ik zou iets duidelijker zijn, in je vragen hier op het forum.

Ten tweede.....Als je harder wilt, dan je stnd cilinder, zou ik een andere kopen. Er zijn zo veel snellere cilinders te vinden, dat het zonde is, om je geld aan je stnd cilinder uit te geven..

Als je nou slim bent vertel je gewoon wat je wilt.
Wil je wat harder optrekken, wil je een wat hogere top etc etc.
Als je zulke rare vragen gaat stellen kom je niet ver!

8)

ff normaal...
1) heb je nog begrenzers is je scooter?
2) wat wil je bereiken uiteindelijk (qua snelheid etc)
3) waarom denk je aan tuning van cil. bijv. ipv aan andere onderdelen als bijv. vario koppeling, carb etc?

Originally posted by Razma
3) waarom denk je aan tuning van cil. bijv. ipv aan andere onderdelen als bijv. vario koppeling, carb etc?

waarschijneljk dacht ie het zo te doen omdat stage 1 tunen goedkooper is (d8 ik) dan een andere uitlaat etc..

en ja beter om gewoon je scooter onbegrenst te laten rijden.. vind je het nog niet hard genoeg gooi er een andere uitlaatje onder.. misschien een NRX of een S2.. zie dan maar verder ;)

Originally posted by Sander
Hoelang is een chinees?

Idd, aardige gozer die Hoelang ;)

ONTOPIC: Haal gewoon je prop en varioring enz. eruit en dan kan je lekker toeren... als je de search gebruikt kan je ook nog eens vinden HOE je dat moet doen, dan ben je al helemaal goedkoop uit :)

Back