This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aangeboden Cilinder Ruilen?

SBEUN

Member
Hi,

Wie wilt er een Athena 70cc Cilinder ruilen voor een andere AC 70cc cilinder voor peugeot verticaal?
 
...

Ik vind niet dat ik te snel mag oordelen en wil iedereen een kans geven ter verdediging. Je vraagt nu om een gelijke cilinder zoals je die al hebt, waarom zou je deze willen ruilen? Je eerder aangemaakte topic geeft aan dat er al het één en ander is gebeurd... Als je opzettelijk iets gaat aanbieden wat niet goed is en je wilt het gelijke terug wat wel goed is...

Om deze verwarring te voorkomen is het dus van belang om goed uit te leggen wat je hebt, wat je wilt en hoe de staat is. Wie weet wil je een net iets ander type hebben (maat afwijking) waar een ander wel iets mee kan. Helaas neigt je OP nu naar een manier van vals spel en denk ik niet dat dit is wat je wilt.

Ik hoop dat je begrijpt, en leert, dat dit overkomt als een stukje vals spel wat je wellicht niet moedwillig doet. Dit is dus ook de reden waarom het van belang is om goede uitleg te geven en foto's te gebruiken. Het zou jammer zijn als je door onkunde of verkeerde tekst een naam krijgt wat je niet wilt.


Hartelijke groet,
OverLander.
 
Hij heeft volgens mij een gietijzeren mezoly cillinder wat zooi is. Dit weet ik niet zeker……
 
Dat zou prima kunnen en heb ik weinig verstand van, maar het zou zonde zijn als er miscommunicatie ontstaat door verkeerde informatie of het niet goed kunnen verwoorden.