B BadBoyMe ex-n00b 27 August 2001 #1 kan dat? 't zijn allebei Piaggio's, dus.... wie weet of dit kan of niet? thnx
hebo70 Pluisman 27 August 2001 #2 geen idee.... een citta is ook piaggio maar daar past toch ook geen cilinder van een runner op? Upvote 0 Downvote
Arne Pia Maxiscooter FTW 27 August 2001 #3 Originally posted by BadBoyMe kan dat? 't zijn allebei Piaggio's, dus.... wie weet of dit kan of niet? thnx Click to expand... Nee dat kan niet...absoluut niet Kreidler cilinder kan wel op een Maxi, en een Maxi cilinder kan weer op een Tomos Je moet echt een specifieke PK50 cilinder hebben. Btw, ik heb ook een PK50 handschakel gehad, wat een grafdingen!!! Upvote 0 Downvote
Originally posted by BadBoyMe kan dat? 't zijn allebei Piaggio's, dus.... wie weet of dit kan of niet? thnx Click to expand... Nee dat kan niet...absoluut niet Kreidler cilinder kan wel op een Maxi, en een Maxi cilinder kan weer op een Tomos Je moet echt een specifieke PK50 cilinder hebben. Btw, ik heb ook een PK50 handschakel gehad, wat een grafdingen!!!
A ALH Well-Known Member 28 August 2001 #4 Re: Re: Cilinder Puch Maxi op 'n Vespa PK50? Originally posted by Arne@Piaggio Nee dat kan niet...absoluut niet Kreidler cilinder kan wel op een Maxi, en een Maxi cilinder kan weer op een Tomos Je moet echt een specifieke PK50 cilinder hebben. Btw, ik heb ook een PK50 handschakel gehad, wat een grafdingen!!! Click to expand... En je kan ook een Zundapp cil. kop op een orig. maxi cil. zetten Upvote 0 Downvote
Re: Re: Cilinder Puch Maxi op 'n Vespa PK50? Originally posted by Arne@Piaggio Nee dat kan niet...absoluut niet Kreidler cilinder kan wel op een Maxi, en een Maxi cilinder kan weer op een Tomos Je moet echt een specifieke PK50 cilinder hebben. Btw, ik heb ook een PK50 handschakel gehad, wat een grafdingen!!! Click to expand... En je kan ook een Zundapp cil. kop op een orig. maxi cil. zetten