Cilinder krijgt geen benzine maar vlotterbak is vol

Hans9743

New Member
Hoi,

Ik heb een ander blok gekocht voor mijn Aerox met een 70cc top performance cilinder. Ik heb uit mijn oude blok een power one krukas gehaald en de ontsteking.

Ik heb naar mijn weten het blok weer goed in elkaar gezet maar nu krijgt de cilinder weinig tot geen benzine. Mijn vlotterbak is ook gewoon gevuld dus het ligt niet aan het vacuüm van de tank. Ik heb de carburateur schoongemaakt maar dit leverde ook geen resultaat op, ik heb een Dellorto 17,5mm met sproeier 98.

De membraan kleppen en het spruitstuk zijn in orde. Verder heb ik in het spruitstuk geblazen maar ik heb geen lek kunnen ontdekken.

Wat zou het verder nog kunnen zijn?
 
Advertisement - register to remove this

Vonkt het ding uberhaupt? Heb je compressie gemeten? Kan ook dat dat ding zich verzuipt met zo’n sproeiermaat.. of heb je een powerfilter erop
 
Nee, ben op 98 begonnen omdat ik nog moet afstellen, maar hij loopt nu, geen idee wat er was maar toen ik vanmorgen kickte was hij met 2 a 3 kicks aan, moest wel gas bij geven anders valt hij uit.

Heb geen powerfilter, zie er het nut niet echt van in.

Heb vanavond de achter remblokjes vervangen maar krijg met geen enkele mogelijk de blokjes ver genoeg uit elkaar, zodat ze niet al direct de schijf raken en al remmen dus. Iemand tips?
 
Moest wat uit de remklauw vijlen, schijf wat op het nieuwe blok zat was 1,5 mm dikker. Heb sproeier 88 er in en hij maakt nu net geen autowheelie.

Wil echter wel nog iets aan me koppeling doen, heeft iemand tips welke koppelingen fijn zijn?
 
Back
Top