Originally posted by ProjectSonic oke ik ook binnekort als ik de airsal heb. 1:30 .Hmm dus bewerken zal wel moeten en dan beetje rustig doen met de cilinder niet te veel jagen enz.
Als je een cilinder bijwerkt hoef je hem eigenlijk niet meer veel in te rijden. En het is een alu cilinder dus inrijden is bijna niet nodig. Dus lijkt me sterk als hij het dan over inrijden heeft.
Ik hoor ook alleen maar .''Airsal is brak'' (toen had ik hem net gekocht ).nu zal ik er wel mee moeten rijden .en het liefst lang mogelijk.iedereen in omgeving zegt tegen mij dat die naar 1000km de pan uit gaat. :| heb geen idee of dat waar is.! Daarom wil ik er eigelijk wel zo veel mogelijk aan doen om dat allemaal te verkomen (warmlopen,brokkelen,enz ).Daarom d8 ik eerst goed inrijden
Originally posted by Sonic_Tuning Ik hoor ook alleen maar .''Airsal is brak'' (toen had ik hem net gekocht ).nu zal ik er wel mee moeten rijden .en het liefst lang mogelijk.iedereen in omgeving zegt tegen mij dat die naar 1000km de pan uit gaat. :| heb geen idee of dat waar is.! Daarom wil ik er eigelijk wel zo veel mogelijk aan doen om dat allemaal te verkomen (warmlopen,brokkelen,enz ).Daarom d8 ik eerst goed inrijden
Groot gelijk heb je hoor! Ding gewoon goed inrijden dan blijft i heus wel heel.. Er wordt veel gelult..
Je moet scooterracers niet met stratgebruikers vergeleiken.. In de scooterrace rijden ze hun cil idd niet in.. Maar @ straat maak je VEEL kmers.. Joost had eerst z'n Hebo NG ook slecht in gereden en dat was HEEL goed te zien.. Toen laten diamanthonen nieuwe zuiger en getuned.. toen goed ingereden nu nergens probs mee...
Boyd en ik stonden er toen de tijd @ JPS eventjes naar te kijken en geloof me ik schrok me kapot van de afwerking.. welkelijk ELKE poort en vooral de spoelpoorten waren echt super brak afgewerkt..
Ding moet je gewoon (laten) afwerken dan zal het heus wel heel blijven hoor..