Ciao met schijfrem

Razma

Well-Known Member
Deze kwam ik tegen :)

best heel erg netjes gedaan !

reardisc2.jpg


reardisc1.jpg


iemand zo'n projectjes al gehad?
 
Advertisement - register to remove this

ik heb er ook al een Ciao gezien met schijfrem voor, en puchjes zie je het vaker voorkomen...
k zal efftjes zoeken voor foto's...


Ps: voor meer andere Ciao'tjes met onderdelen die niet veel voorkomen... http://www.iaccaloco.nl/index2.htm (ik weet niet of dit als spam geld?? als het spam is pm me dan eff snel dan edit ik em eff..)
 
in Frnakrijk zie je vooral omgebouwde peugeot 103tjes enzo... best erg mooie creaties erbij.

Eerlijk gezegd wist ik niet dat er zoveel spul voor was :D
 
voor Ciao's/Citta's/Bravo's zijn eigenlijk veel onderdelen voor te halen, maarja mensen die willen niet te hard omdat dat je brommertje niet aan kan volgens sommige.. :rolleyes:

en mensen kopen bijv. een citta alleen omdat ze zo goedkoop een brommertje hebben en de onderdelen veeel goedkoper zijn dan van een scooter...(behalve met evo/malossi carters enzow.)

/Edit: ik kan die foto's niet meer vinden op me computer, ik zal binnenkort wel aan iemand vragen die dit ook van plan was..
 
Last edited:
Razma, ik vind anders die klauwophanging niet mooi afgewerkt :S Opzich is het wel een tov idee, maar houden die dunne bandjes dat wel :D
 
Originally posted by Volty
Razma, ik vind anders die klauwophanging niet mooi afgewerkt :S Opzich is het wel een tov idee, maar houden die dunne bandjes dat wel :D

ik doel niet op de afwerking, maar wel het systeem.. je moet tenslotte wel de trommel etc volledig aanpassen + bevestiging van schijf etc fixen :)
 
owhjah Razma, misschien vind je et hier..

Polini.ch is wel in t duits, en staan veel onderdelen, en een paar special puch's/ciao's...
 
deze foto stond daar ook maar is een puch met voorschijfrem, k weet nie of hij goed te zien is...

vaartjes.jpg


verder staan er alleen heel veel ciaotjes en puchjes met simonini spul die de 90/100 allemaal halen.. :rolleyes:
 
heb ook zo'n ideeen in mn hoofd maar ik wil het nog nie verklappen:p

denk maar aan een citta.. pia ac blok, andere voorvorkpoten met een citta voorwiel en daarop een remschhijf gefixt.. mja ik wil verder nog nix zegge:p wel inspirerend zulke picca's
 
ik heb een Tomos A3 met schijfrem en heb een puch maxi gehad (race) met schijfrem, is bij alle brommers wel mogelijk, alleen zou ik niet werken met een standaard voorvork met een puch maxi! ik heb een voorvork gebruikt van een schakel-Tomos (AT-50) , past er zo in en het wiel wat er bij hoort is bijna hetzelfde als puch maxi sterwiel (ook grimeca) en zundapp past ook, FS1 past. en met enige balhoofd aanpassing past een MB vork ook! maar wat de ciao betreft , is dat wel veilig ? met zo'n stukkie blik? of is ie verstevigd?
 
Originally posted by CiRox
wat voor'n voorvorkpoten wou je erin zetten dan??
(of gewoon een hele nieuwe voorvork van Ebr..?)

heb nog geen flauw idee, heb wel links en rechts een beetje rondgekeken maar het meeste past niet in het originele kroonstuk... dus misschien teken ik daarvoor ook nog iets nieuws... maar ik heb nog ff tijd, er komt nou nog ff een redelijk drukke tijd aan voor mij, dus laat het nog ff rondspinnen in mn hoofd
 
Back
Top