Chrome kappen hoe te doen

Firefoxmhr

::TSA:: 2F4R ICE
Ok zoals de titel al zegt zit ik erover te denken om chrome kappen te laten maken alleen hoe en waarmee :D
Weet wel iemand die speciaal folie in chroom heeft maar dat schijnt te "stijf" te zijn voor over de kappen te spannen :X
Misschien dat iemand anders een manier ervoor weet? en kom aub niet aan met motip lak want dat is troep ;)
 
Advertisement - register to remove this

dit is te laten spuiten op een bepaalde manier
wordt dan gespoten was afgelopen week nog bij de grote beurt
zag er iig erg netjes uit
moet je maar even uitzoeken hoe dat zit
andesr gewoon even mailtje sturen naar dat programma?
 
Neej? Ah das wel minder want die was niet zo ver weg voor mij :S. Nog ergens een bedrijf die dat kan in omgeving friesland, groningen of zo?
 
Ontopic? Het antwoord is al gegeven. Laten doen door een bedrijf wat chroom spuit. Razma gaf de links al.

Enne mmcoatings is niet meer nee...
 
Manta said:
Ontopic? Het antwoord is al gegeven. Laten doen door een bedrijf wat chroom spuit. Razma gaf de links al.

Enne mmcoatings is niet meer nee...

Alleen jammer dat de helft van de links het niet doen :D
Nee wil gewoon alle mogelijkheiden bekijken dan zie ik wel weer verder omdat er ongetwijfeld ook nog andere manieren voor zijn :X

verder is je reactie vrij zinloos :)
 
Ondankbaar :rolleyes:

Verder zijn er tegenwoordig een stuk meer bedrijven die chroom spuiten, een paar jaar terug was dit nog vrij exclusief maar nu zijn er steeds meer. Dus gewoon een questie van de goudengids openslaan en de betere spuiterijen afgaan met de vraag of zij het kunnen. Goedkoop is het in ieder geval niet.
 
Back
Top