Chrome Aerox

pimpyouraerox

Well-Known Member
:winner:
Mag ik heel mijn aerox chroom maken?
Soms zeggen mensen van niet en soms wel of een aantal % maar een vriend van mij heeft een chrome runner en die heeft nog nooit een boete gehad.

Maar ik wil nu eigenlijk wel weten of het mag of hoeveel % ofzo of dat mijn vriend gewoon zwaart geluk altijd heeft gehad.
:winner:
 
Advertisement - register to remove this

Mag ik heel mijn aerox chroom maken?
Soms zeggen mensen van niet en soms wel of een aantal % maar een vriend van mij heeft een chrome runner en die heeft nog nooit een boete gehad.

Maar ik wil nu eigenlijk wel weten of het mag of hoeveel % ofzo of dat mijn vriend gewoon zwaart geluk altijd heeft gehad.
:winner:
Bij mij (in Middelburg) rijdt er een aerox rond met chrome kappen(buiten+binnen) carterkap waterpompdeksel zelfs stuurkap dus het lijkt mij dat het mag:winner:
 
wat is dat nu voor een vraag ? je maakt je scoot toch net zo als je zelf wilt ? :S

als je hem volledig wil doe je hem volledig, zoniet, maar een stukje ? :S
 
Bij mij (in Middelburg) rijdt er een aerox rond met chrome kappen(buiten+binnen) carterkap waterpompdeksel zelfs stuurkap dus het lijkt mij dat het mag:winner:

dus als ik op een gestolen 180'er overal 120 rijd en jij ziet dat mag dat ook?


wat is dat nu voor een vraag ? je maakt je scoot toch net zo als je zelf wilt ? :S

als je hem volledig wil doe je hem volledig, zoniet, maar een stukje ? :S

dat was niet zijn vraag, zijn vraag was of het mocht(legaal),
ik kan het je niet 100% zeker zeggen maar ik weet wel dat 100% chrome kappen niet mogen ik dacht iets van 45% ofzo.
 
dat zou je moeten vragen bij een overheidsinstantie die daar over gaat , daar zitten mensen die je er meer over kunnen vertellen. RDW bijv..

Hier krijg je alleen maar vage antwoorden en niemand die het nou precies weet...
 
dus als ik op een gestolen 180'er overal 120 rijd en jij ziet dat mag dat ook?




dat was niet zijn vraag, zijn vraag was of het mocht(legaal),
ik kan het je niet 100% zeker zeggen maar ik weet wel dat 100% chrome kappen niet mogen ik dacht iets van 45% ofzo.

ja natuurlijk maar als iemand dat doet zal die echt niet zo stom zijn om het te doen als het niet mag:W
 
ja natuurlijk maar als iemand dat doet zal die echt niet zo stom zijn om het te doen als het niet mag:W

waarom denk je dat er zoveel rollenbanken staan, niet omdat iedereen zich aan de regels hield , dan zouden er geen opgevoerde scooters rondrijden wat toch ook niet mag? maar ik snap je wel maar 5 van 10 scooters lopen te hard wat ook niet mag, dus zo gek is et nog niet.
 
Back
Top