chipkey sf2

gabber16

Well-Known Member
heey,, ik heb sf2 met chipkey maar nu is mij verteld dat er geen begrenzer op kan zolang die chipkey erop zit.... er is mij ook verteld dat als ik de chipkey eraf haal de scooter waardeloos zal zijn omdat hij dan nietmeer wil starten... duss tja weet iemand hier het fijnen van??
 
Advertisement - register to remove this

k heb gekeken maar er staat vanalles over een sf1 met chipkey en dat ik dan het contactslot draadboom en de cdi moet vervangen maar is dat bij een sf2 hetzelfde ? heb ik namelijk niet kunnen vinden? (wat is de cdi eigenlijk precies ,,, wat doet i?,,,, waar zit die ergens? b.v.d
 
gabber16 said:
hmmz een echte optimist zie ik,,,, als je niks nuttigs te melden heb zeg dan niks....


ik zeg juist iets heel nuttigs en dat is dat je echt niet aan een chipkey systeem moet klooien....

beter ga je een beetje dimmen , ik probeer je te helpen ...
 
hij KAN er niet uit...

jij hebt chipkey , die krijg je er niet anders af dan OF je kabelboom verbouwen OF een andere kabelboom...

maar niemand is er nou echt zeker van of een begrenzer nou werkt op een chipkey of niet. gewoon proberen zou ik zeggen , volgens mij kom je er anders nooit achter..
 
kijk hier heb ik wat aan,,, is m'n kabelboom vervangen moeilijk (denk t duss wel.,,, ) en heeft iemand een schema van m'n kabelboom(hoe i er nu uitziet en hoe hij eruit moet gaan zien)
 
Back
Top