chineese retro onderdelen het zelde ?

ingomar2

New Member
goeden dag ik had een vraag ik weet dat de onderdelen van een agm vx 50 en btc riva het zelfde zijn maar nu ben ik een berini tegen gekomen en volges mij is die ook precies het zelfden . dus van daar mijn vraag passen alle onderdelen van een agm of btc ook op een berlini ze hebben volgens mij alermaal een gy6 blok en de kappen zijn ook indentiek
 
Advertisement - register to remove this

Gek genoeg komt er op het oog heel veel overeen, maar bij montage blijken er verschillen die te groot zijn om toe te schrijven aan toleranties. Zo loop ik tegen afwijkingen in secundaire assen aan. Heb je een vraag of ontdekking over een specifiek onderdeel, laat het aub weten.
Groet,
 
Gek genoeg komt er op het oog heel veel overeen, maar bij montage blijken er verschillen die te groot zijn om toe te schrijven aan toleranties. Zo loop ik tegen afwijkingen in secundaire assen aan. Heb je een vraag of ontdekking over een specifiek onderdeel, laat het aub weten.
Groet,
Dat is jammer, bedankt .
 
D
Gek genoeg komt er op het oog heel veel overeen, maar bij montage blijken er verschillen die te groot zijn om toe te schrijven aan toleranties. Zo loop ik tegen afwijkingen in secundaire assen aan. Heb je een vraag of ontdekking over een specifiek onderdeel, laat het aub weten.
Groet,

at is jammer, bedankt .
Post automatically merged:

Ik heb eindelijk de keuze Gemaakt een btc riva snor uit 2017 dus nog lekker zonder dat euro 4 gezeur . Maar dacht dat er altijd zo’n blauw begrenzer draad de cdi in ging maar zit hier niet op . Heeft deze dan nog een vario ring ?
 
Back
Top