Chesterfield stickers

Advertisement - register to remove this

tjah, je kan ze volgens mij gewoon bestellen bij je dealer, maar dan moet je volgens mij een complete stickerset nemen, en die zijn DUUUUUR........ je kan ook kijken of een of ander stickerbedrijf ze kan maken
 
probeer http://www.maccreclame.nl eens, goed zaakje. hier heb ik 2 bacardi logo stickers besteld die ik nergens kon vinden voor weinig geld (17,50 per stuk). als je ze een logo opstuurd willen ze er misschien wel eens sticker van maken.

suc6

Greetz,
kakelbont.gif
 
he das wel cool ik zou heel graag red bull stickers willen maar red bull verkoopt geen stickers die doen alleen aan sponsoring

als ik ze laat maken krijg ik dan geen gezeur met copyright t is een beschermd merk namelijk
en hoe zit dat eigenlijk met jouw bacardi stickers ???

[This message has been edited by mike (edited 25 June 2001).]
 
Ik dacht dat ze zelfs nog red bull stickers hadden, moet je ff kijken in hun online stickerwinker.

Mijn bacardi stickers zijn niet van bacardi zelf maar Macc reclame heeft het logo helemaal precies nagemaakt
smile.gif
en ik denk inderdaad niet dat je copyright problemen krijgt; tis toch allemaal gratiz reclame

Greetz,
kakelbont.gif
 
Originally posted by Kakelbont:
Ik dacht dat ze zelfs nog red bull stickers hadden, moet je ff kijken in hun online stickerwinker.

Mijn bacardi stickers zijn niet van bacardi zelf maar Macc reclame heeft het logo helemaal precies nagemaakt
smile.gif
en ik denk inderdaad niet dat je copyright problemen krijgt; tis toch allemaal gratiz reclame

Greetz,
kakelbont.gif

jah dat snap ik wel maar op de site van red bull staat duidelijk dat stickers niet worden verkocht en alleen voor sponsorings doel einden worden verstrekt beetje vaag eigenlijk
hoe meer reclame hoe beter lijkt me
er staan geen red bull stickers bij overigens !!!!!!



[This message has been edited by mike (edited 26 June 2001).]
 
Originally posted by Gijshouwen:
er.. denk je dat red bull jouw aan gaat klagen omdat je reclame rijdt ofzo?



als er copyright op zit wel jah
ik hoop toch niet dat ik dat moet gaan uitleggen wat dat is

anders verkochten ze ze zelf wel he
 
Hoe moet je trouwens betalen bij die gasten van Macc, en hoe lang duurt het voordat je die sticker hebt? wou wel een paar stickers kopen, heb alleen geen idee hoe het werkt, weet jij dat kakelbont?
 
Back
Top