CHeape Mina. Hori. uitlaat gevraagd....

Status
Not open for further replies.

Opzorp

Il Duce
Ik zoek voor een vriend van mij een heel goedkope uitlaat voor mina hori. Het mag 1 brok roest zijn als maar geen deuken inzitten. Met goedkoop bedoel ik echt goedkoop, en dan doel ik op Leovinci, TEchnigass, Power One. MK oid. Tis maar vervangings uitlaat voor eventjes :)
 
Advertisement - register to remove this

Ixil standaart pot? HIj heb het liefst een terugloper...........maar wat moetie kosten? Iemand anders nog een gare technigas ligge ofzo?
 
Originally posted by Ozdorp
Ixil standaart pot? HIj heb het liefst een terugloper...........maar wat moetie kosten? Iemand anders nog een gare technigas ligge ofzo?


Jah zo standaard pot... ik heb ook nog een navigator... daar zit een scheur in ... die mag je voor 10 pleuro hebben en bied maar wat voor die ixil...

PeaCe !
 
kheb nog een Giannelli Sp6 uitlaat liggen. Ziet er nog goed uit...alleen de lak mist in de begin bocht, en hier en daar wat roest.
 
Kheb nog een metrakit met zwart geposte pot, en dat gele metrakit had ik afgeplakt, en dat zie je nou zeer mooi. uitlaat is best roestig, mag je zo mee neme, 30 pleuros incl verzenden.
 
Originally posted by Stevie
kheb nog een Giannelli Sp6 uitlaat liggen. Ziet er nog goed uit...alleen de lak mist in de begin bocht, en hier en daar wat roest.

Watis prijs van sp6?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top