Centro project!

Renzuh

Centro power (H)
Heey mensen!

Ik ben vrij nieuw op dit forum, dus even een korte voorstelling:
Ik ben Renze, 19 jaar en kom uit Zoetermeer en houdt uiteraard van scooters -:- !
Ik kom van een ander (k--)forum waar dit project geclosed is. Daarom zet ik hem hier op, en daarom is t project al aardig gevorderd. Waarom die precies geclosed is, wist die persoon volgens mij zelf niet eens.
Aan de mod: Mocht er iets zijn, pm me alsjeblieft even!

En nu verder!
- Hoe het allemaal is begonnen:
Zoals meerdere mensen ben ik vroeger begonnen met een simpel brommertje, namelijk een Vespa SI (heel er lijkend op een puch).
Helaas had ik deze brommer niet geschouwd toendertijd, en ik kon en wou niet meer betalen om mn brommer alsnog te laten schouwen bij de RDW. Was wel onwijs balen, want dat ding reed echt lekker*D .

Nu heb ik een Malaguti Centro sinds augustus:
dscn2805copywm4.jpg


dscn2806copyme5.jpg

Niet echt wat je zegt een leuke scooter
loser.gif

Voordat ik hierover vragen ga krijgen zoals waarom in godsnaam een Malaguti Centro? Hij was 125 euri incl kenteken. Reed goed, trok lekker op, geen roest, alleen kapschade. Miste toendertijd alleen Km-tellerkabel en voorremblokjes plus vloeistof. En de prop was uit de uitlaat.

Maar dan wil je toch wat sneller, dus haal je je varioring eruit... en stel je hem iets anders af, en dan wil je nog sneller en kijk je op marktplaats. En dan vind je deze:

dscn2850hj9.jpg

Jawel een Ixil Twinner! Vond hem echt vet eruit zien, had hem namelijk een enkele keer op een andere scooter gezien, en zag dr gewoon bruut uit. De prestaties waren niet de beste, maar dat nam ik voor lief.

Met de Twinner zag hij er zo uit:

dscn2861cq8.jpg

Mn uitlaat kwam verder dan mn spatbord
emo.gif
Misschien moet ik erbij benoemen dat die andere scooter waarop ik die Twinner had gezien een Runner was... |(

Daarna al snel mn spatflap eraf gehaald, en mn kenteken op mn carter geplaatst.
dscn2872sr1.jpg

Vond t wel wat hebben, zag dr wel lachen uit 8) zo'n dun achterbandje, en dan een underseat:#. Nadeel was wel, dat als ik door de regen reed, mn broek + tas en jas en zelfs mn helm nat werden |( .
Over regen gesproken. Mn scooter werdt er niet betrouwbaarder op.. Is er 2 keer mee gestopt met regen, gewoon zomaar. Weet nog steeds niet precies waar t aan ligt, maar ik denk dat mn luchtfilter verzoop of dat hij ergens kortsluiting had. ;( Is niet leuk als je ff 10 km naar huis mag lopen door de zeikregen met die $!#@* scooter.

Uiteindelijk was die uitlaat weggegooid geld, want hij lekte aan alle kanten, echt heel zonde... Zo 80 euro door de plee...

dscn2862pm5.jpg

Zo zie je hier ook, lekt bij de ene bocht, later de andere ook nog. Ook was een van de dempers afgeschaafd door een val (denk ik althans) van de vorige eigenaar. Hierdoor lekte hij ook.

En zo heb ik begin december besloten hier een project van te maken! Wat ga je dan doen? Tekenen, setup verzinnen en vragen aan je ouders of je de opslag in de vakantie mag lenen
smile.gif
!
Het antwoord was niet zo moeilijk: ja.
Had ik eigenlijk wel verwacht, maar is alsnog leuk om te horen
kus.gif
.
Dat is dus deze loods:

dscn3568wv6.jpg


dscn3569rk2.jpg

Met 2 van zulke dikke 'bureau's'. Perfect!

En dan je plannen:

Het doel:
In de kerstvakantie er een straatscooter ervan maken.

Optisch:
Kleur: Koperrood
Binnenkappen: Matzwart.
Buddy: Matzwart.
Carters: Matzwart.
Voetenplank: Traanplaat.
Uitlaat: Antraciet/grijs.
Stuur: M-sportstuur
Racegaas: in sommige openingen.
Achterspatboord: zwevend.
Voorspatboord: Standaard.
Voorlicht: Nieuw maken.
Achterlicht: Sr-achtige achterlichten maken.
Km-teller: Digitaal, fiets of analoog.
Buddy: Nieuwe hoes.
Voorkap: Glad maken met polyester, plamuur, etc.


Motorisch:
Cilinder, zuiger en zuigerkop: Misschien nieuw.
Uitlaat: Gianelli shot of iets dergelijks.
Koppeling: Andere, deze is versleten.
Vario: Standaard ontgrenst.
Vertanding: standaard


Verder moet het ding goed schoongemaakt worden. Al een beetje uit elkaar gweest, en hij is echt heel, heel vies. Mn frame ga ik wss niet spuiten, ziet er voor zover ik het gezien heb goed uit. Geen roest e.d. Daarnaast zit dat frame toch achter mn kappen.

En dan heb je je plannen en je schetsen (die zie je vanzelf hopelijk werkelijkheid worden!
wink.gif
)


En dan ga je zoeken! Dan vind je op internet dit:

nrxwn6.jpg

Een Giannelli NRX. Na wat meningen en ervaringen gelezen te hebben gekocht! Helemaal goed, alleen een beetje roest. Is echt een top koop geweest, die uitlaat heeft me 28,50 inclusief verzendkosten gekocht :p. Echt super, nogmaals bedankt Alex!
Voor het begin van mn project er nog even onder gehad! Wel mooi geluidje, iet aan de harde kant, maar wel mooi *D.

En zo begin je.
Dag 1: 15 December

dsc00522yw7.jpg

Buddy eruit, kappen eraf, onderkuip en voetenplank... (sorry voor de slechte foto's, ze komen van mn telefoon)

dsc00526jk6.jpg

Blokje eronder uit. (is echt heel vies!)

dscn3584ch0.jpg

En na een anderhalf uur staat je scooter er zo bij! Frame heeft nergens roest! echt top, wordt dus waarschijnlijk niet geverfd. Wel een knuppel die dat goude gedeelte heeft gedaan :|.

dsc00530mz2.jpg

En het was natuurlijk gezellig met Arne
grin.gif
(StreetDNA). Ook een beetje advies aan hem gevraagd, aangezien hij er iets meer verstand van heeft dan ik. Hij zij dat Power one een goede koppeling had, een Hebo Imitatie. Dus deze besteld bij Interscoot. Net als mn optische lijstje. Daar had hij nog een mooi achterspatboordje liggen van Motorkit! Was niet de beste liggen, maar t mooie was, hij was verlengd door de vorige eigenaar! *D
dscn3574ui3.jpg

Echt heel mooi!

En dan ga je je uitlaat schuren. Dit heeft de rest van die zaterdag in beslag genomen, samen met het opbergen. Hij ziet er erg netjes uit, heb er nog geen foto's van.

Toen kon ik niet verder
domkop.gif
omdat ik zondag moest werken, maandag stage, dinsdag school, de rest van de week stage, zat en zon werken... En dan heb je vakantie! Denk je... Moet je met moeders mee boodschappen doen op maandag.. 24 december = alles fking druk. Anyway, was wel gezellig, nog wat kadeux gekocht, en ontvangen!
cool.gif


Dus dan ga je dinsdag door: En dan is Arne er weer bij!

Dag 2: Dinsdag 25 december. Eerste kerstdag.

Begonnen met mn blok. In de tien jaar dat hij in nederland is is hij waarschijnlijk nooit goed schoongemaakt. Dus dan koop je staalborstels: Dit werkt echt goed! Dus ook mijn carterkap maar gedaan. Behold:

dscn3596jp2.jpg

Is echt best mooi geworden voor een staalborstel! Bijna bling bling. Mja wordt toch wss matzwart :p.

Met Arne samen mn koppeling gemonteerd. Moesten alleen eerst de koppelingssleutel verder openslijpen, want die pastte niet... Uiteindelijk gelukt, en gemonteerd.

Ook het bok standaard van mn scooter gehaald. Is helaas alleen stuk van mn blok afgebroken
nopompom.gif
nopompom.gif


dscn3599og5.jpg

A-relaxt. Gelukkig komt er een zijstandaard, nu hopen dat deze niet hier komt.

Ik wou vandaag dus nog even mn carterkap de finishing touch geven.. Was bijna klaar, kappen alle batterijen dr mee van de boormachinens
nopompom.gif
hmz.gif
Ruk. Kan je ook niet wachten tot dat ze opgeladen zijn, want je krijgt kerstbezoek. Fijn.. Dan maar van de week afmaken!



Dag 3: 2e kerstdag.

Kort dagje vandaag. Heb mn carterkap afgemaakt en mn blok, voor zover mogelijk. is ook wel mooi geworden. Zit wel soort van 'aanslag' op. De kant bij mn wiel is niet glad, zit vol met bobbels en scherpe stukjes ijzer.
confused.gif
Nog nooit gezien... Wordt nog een klus om het er af te halen. In iedergeval is zowat al het vuil eraf.
Wou vandaag mn kappen gaan schuren. Kwam ik erachter dat ik alleen korrel 400 heb... Veelste fijn dus... Mooi klote.. en geen winkel open!
Morgen ga ik weer verder, laat het dan zsm weten!



Dag 4: Donderdag 27 december

Vandaag eerst schuurpapier gekocht en langsgegaan bij Interscoot, en wat onderdelen gekocht.

dscn3630mo7.jpg

Knippers om in te bouwen in mn voorkap. +ralf+

dscn3603ho7.jpg

Sportstuur! Ligt nu al superlekker in mn handen :~ Hij had alleen een lange clamp, met een of andere gaar mislukte carbon drop. Zag dr niet uit. Ik heb toch een korte clamp nodig, dus eventjes wachten. Ik kan dr nu toch niets mee dan naar kijken :'(.

En vandaag is een andere maat van me is langsgekomen! Dus ik was lekker met de hand aant schuren, halverwege t achterspatboord, komt hij binnen. Ziet hij mij bezig, zegt hij, doe je dit met de hand? Hoe lang ben je al bezig?
Ik: Ja ong. anderhalf uur, 2 uurtjes.
Hij: Heb je geen schuurmachine?
Zeg ik: ja dat wel, maar eigenlijk nog niet geprobeerd.

Doet hij t voor, binnen 5 minuten had hij de rest afgemaakt.
domkop.gif

Dat ziet er nu dus zo uit:

dscn3609cz9.jpg

Goed genoeg dus voor poly.

Ook heeft hij nog ff mn uitlaat onder handen genomen!
dscn3622kv8.jpg

Echt superstrak

dscn3625xd4.jpg

Gewoon supergeil.
Dankjewel Patrick!

Morgen ga ik nog door met schuren (ja met de schuurmachine
domkop.gif
)
Op t laatst ook nog ontdekt dat mn lagers van mn voorwiel op zijn... Deze moeten ook worden vervangen dus... \
Morgen komt Patrick weer, komt hij lekker helpen. Bedankt gozer!



Dag 5: Vrijdag 28 December.

Zelf om 10 uur begonnen met mn voorspatboord en onderkuip, deze is nu helemaal geschuurd. Om 1 uur kwam Patrick. Deze heeft de uitlaat nog 1 goede laag gegeven, en mn voor-vork-poot-beschermers (of hoe die krengen ook heten) heeft hij geschuurd. We zijn ff op zn scoot gestapt en ff wat spul gehaald: lagers, primer en thuis ff matzwarte verf gehaald.
Hij heeft mn carterkap gespoten, en die voor-vork-gevallen. Zien er erg mooi uit! Nog geen foto's.

En toen kwam de baas van t gebouw langs. Over t algemeen wel ok gozer, dus ik denk die komt ff kijken hoe t gaat
Ik: Hey Chris!
Chris: Dit wil ik hier niet, je hebt hier geen toestemming voor.
Ik: Ehh jawel, van mn ouders mag t.
Chris: dan loop ik ff naar je ouders toe.
Ik: zal je moeten bellen, want ze zijn dr niet.
Hij weg, nog geen 2 min. later belt mn ma op, dat hij idd gebelt heeft. Dus ze vond t raar, want nogal onlogisch als wij die ruimte huren, dat hij beslist wat erin ging gebeuren. Dit vond hij ook wel logisch, dus ik mocht nog door. Gelukkig.
Dus die dag afgerond met wat gespoten delen, verder nog wat geschuurd, niet superboeiend.
Dus naar huis, lekker biertje drbij en chillen maar!
Niet dus:
Pa: Hey heb net emailtje van Chris!
Ik: zeker over vanmiddag.
Pa: Ja, lees maar.

Ik gelezen: staat er dus in dat het niet mag dat men daar aan brommers sleuteld. Staat ook in t huurcontract zegt hij.
Na echt f****** genaaid >< Ben dr nu een week bezig, en nu kan ik dus wss daar niet verder. Gelukkig kan ik thuis wel verder, maar de deadline haal ik waarschijnlijk niet (einde kerstvakantie), die ook al best krap was.
Helemaal kut is dat Arne (streetDNA) daar ook sleutelde aan zn DNA. Nu mag hij wss ook niet verder... Dat zou kut zijn, aangezien hij helemaal geen plek heeft om ergens anders te sleutelen. Binnenkort maar even in gesprek.
Anyway: Nu liggen dr een paar kappen thuis, en kga volgende week hier maar ff schuren. Maandag zou ik met mn pa gaan Polyesteren, maar dit gaat dus niet door...
Ik moet za + zo werken, dus misschien maandag een update.


Dag 6: dinsdag 1 Januari.

Een niet zo heel boeiende update. Gister ff nix aan mn scooter gedaan, was nog best pissed op die Chris. Had er ook ff helemaal geen zin in. Ik ga zo nog ff wat kappen schuren, tis nu al bijna 1400 uur. Gisteravond was niet achterlijk laat geworden, heb gelukkig ook niet teveel gedronken
tong.gif
.
Ik hoop dat we er allemaal een beetje uitkomen met Chris, want t is allemaal beetje raar gelopen. Helaas ligt dit niet in mijn handen.

Dinsdag 1 januari: 16:16

Net mn voorkap even geschuurd. Buiten, oftewel koud.
dscn3631qe2.jpg

Is nog niet af, moet nog ff met de hand nageschuurd worden, vooral het gebolde deel. Maar daar had ik vandaag geen zin meer in, t was me echt te koud. :eek:

dscn3632ga0.jpg

En hier zal ik de komende dagen nog wel wat tijd gaan doorbrengen.

Het is 2008!
Iedereen van Scooterforum.net een gelukkig nieuwjaar toegewenst!



Dag 6: Woensdag 2 januari

Vandaag wou ik nog wat gaan schuren, omdat er in de planning stond dat we ff wat ongebruikte fietsen uit de schuur gingen halen, en ff naar de opslag/loods brengen (waar ik was uitgekickt). Zo heb ik ruimte in de schuur om (in ieder geval warm
grin.gif
) te werken. Dit doen we dus vanavond, in plaats van overdag... Wat ik dus dacht... Vandaag waarschijnlijk ff geen vooruitgang, maar morgen weer! Het is nu alleen klote dat ik mn scooter niet af krijg voor t einde van de kerstvakantie, wat zowizo al een aardige krappe deadline was.

Dag 7: Woensdag 2 Januari, update 2

Vandaag nog even een kleine update!
Kheb nog wat reflectoren gehaald voor mn achterlichten.
nieuweaankoop2janel3.jpg

Ik hoop dat t gaat lukken! Zo te zien wel.
Vandaag al uit hun behuizing gehaald, en zijn doorzichtig en mooi rond.

Ook dus 3 van de 6 fietsen weggehaald en van de opslag karton meegenomen om de muur te bescherven van verf tijdens t spuiten.
Vandaag wel nog gesleuteld!.. Maar dan aan mn fiets |( Die al 2 jaar stil staat. Ik heb em steeds meer nodig, dus maar ff gefixt, en naar de fietsenmaker gebracht voor dingen die ik niet zelf kan (2 spaken los en krenkje).
De schuur is nu iig vrij, dus morgen lekker warm schuren =)

Greetz!!

Dag 7: Donderdag 3 januari.


Vandaag even spul gekocht voor mn achterlichten:
dscn3645ne4.jpg

Meteen die reflectoren gepast! Moet echt net 2 mm vanaf :X Dus net die opstaande rand waarmee ze in hun oude behuizing vielen.

En de kleur gekocht!
dscn3649km9.jpg

Helaas komt deze (uiteraard) niet tot zn recht op de foto. Maar is een chique kleur!

Ow en ze hadden nog een vette aanbieding bij de gamma:
dscn3651uk3.jpg

Een gereedschapskist met 99 delen er in! Voor 15 pleuro! Tis niet t beste gereedschap uiteraard, maar samen met mn andere set issut perfect. Ook handig in een koffer!

Vandaag ook nog even een kap geschuurd, met de machine. Werd bijna doof, want had geen oordoppen ingedaan (geloofde nooit zo in die dingen, maar volgende keer toch proberen). Nu is net die piep uit mn oren, maar als ik dr aan denk doen mn oren pijn.
Nu zie je ook meteen waar ik zit...
dscn3643jy7.jpg

Beetje jammer... Maar iig lekker warm(zie radiateur:p ), en oorverdovend... |(
Volgende keer oordoppen in!
Mn vader ook mn idee laten zien voor mn achterlichten. Hij geloofde er niet zo in dat ik die reflectoren pas kon maken, en mooi rond. Nu hij t zei, geloofde ik dr ook niet zo in, maar wou t tog proberen. Hij stelde voor dat we morgen even naar 2 motorzaken gaan om daar te kijken of ze iets hebben.
Dit was het dan voor vandaag!

Dag 8: Vrijdag 4 januari.

Vandaag dus gingen kijken voor die reflectoren. Wel its gevonden, maar dat kostte direct dan 40 euro.. Eigenlijk nix dus. Mn vader begon ook al over dat ik waarschijnlijk een compromis moest maken met andere knipperlichten. :X Dacht het dus niet! Dat wil ik echt niet doen!:mad: :mad: :mad:

Helaas dus niets gevonden, en daarom beetje teleurgesteld. Dus toch gaan proberen of t zou lukken op mijn manier. Ik wou de randjes draf dremelen, en ze zo pas maken in de buis. Mn pa had al gezegd dat dit wss niet ging lukken, en dat ik me dr op voor moest bereiden. Idd met de dremel ging t niet. Ging veelste snel, en t plastic smelte ook. Ook kon ik dr niet goed bij. Dus ik haal mn griptang los (daar had ik mn glaasje mee vast) en wil mn glaasje druit halen, maar toen sloeg die tang dicht. KRAK!
:eek: :eek: Fuck!

Ikk kijk, is die op staande rand dr afgebroken! Super! Dus ik voorzichtig proberen, tang op die rand, en buigen. En t lukte!
Dus t randje draf gebroken, en kijken of t paste... Nou bij lange na nog niet. En echt rond was t ook nog zeker niet. Op zich wel jammer, maar was wel een stuk verder. Dus de schuurmachine gepakt en langzaam rond wezen schuren. Zie het resultaat!
dscn3655kz6.jpg

Gelukt!!! En bijna precies rond, zit een stukje waar t minder is gelukt, maar ok! Echt supervet!

dscn3656wa2.jpg

En een half uur later zn broertje!

dscn3659eq8.jpg

Even losjes op mn kap gezet. Dit is wat ik dus bedoelde met Sr-achtige lichten.

dscn3657xs5.jpg

Met flits :p Ik vind het echt supermooi geworden! Nu nog even een rood rond glaasje vinden.

dscn3660wg6.jpg

Steken maar een beetje te ver uit hor |( Komen toch nog dieper in mn kappen te zitten, en worden wss schuin (naar beneden) afgeschuurd). Maar t idee is dr, en t ziet dr vet uit!
Dit wast voor vandaag.

Dag 9: Zaterdag 5 januari.

Vandaag de laatste dag dat ik aan mn scoot kan sleutelen =(. Gister heb ik arne nog even gesproken, hij wou verder aan zn scooter, maar ze hebben nog steeds geen naaldlager voor hem, dus hij kan niet verder. Hij wou mij wel helpen. Zo gezegd zo gedaan. Het plan was om mn krukaslagers te vervangen, samen met een nieuwe zuiger, cilinder en zuigerkop die ik gister heb overgekocht van een vriend van me! Michel! Nogmaals onwijs bedankt!

dscn3661cu1.jpg

Is wel gewoon 50cc, maar alsnog, super! =D Krijgt mn blok na 15000+ km-ers een revisie!

Dus arne was er om half 11, meteen ff naar de zaak gereden, want daar lag mn blok nog, langs de gamma voor een gasflesje voor de brander, en langs interscoot voor een voetpakking, en koppakking. Ook meteen ff mn velg meegenomen, want mn bandje was op, en ze hadden een superbrede band daar liggen...
Ze zijn anderhalf uur bezig geweest daarzo met mn velg. Het is een velg voorbinnenband, maar die nieuwe band was tubeless (dus zonder binnenband). Dus slijptol drbij, passen, zoeken naar goed ventiel, enz.. enz.. Uiteindelijk was t toch misschien verstandiger om een nieuwe velg te kopen, staat zowizo wat bruter, en past die band tenminste zonder gezeik. Was Jan alleen niet zo blij mee... was namelijk anderhalf uur bezig geweest voor niets...:X Sorry Jan! |( 8P
Dus toen zijn we begonnen met mn blok!

dscn3662id3.jpg

Ik mn cilinder draf halen.

dscn3669ml1.jpg

Heeft zn beste tijd gehad.
Ook sporen van aardige slijtage door niet warm laten lopen bij koud weer.
Maar goed dat ik hem dus vervang!

dscn3663mh7.jpg

Arne de oliepomp aant verwijderen.
Bij t uitelkaar halen ook meteen membraam gezien, zag dr nog goed uit! Echt heel netjes.

En dan die zooi verhitten splitsen en naar Interscoot om de oude lagers dr af te halen, en dr nieuwe op te laten zetten, en nieuwe keerringen halen. Krukje zag dr nog goed uit, en niet scheef (voor t oog dan).
Dus zitten nu lagers op, race lagers + keerringen (hij had niets anders, en ze waren maar 5 euri duurder). Dus alleen maar mooi! Ook meteen gevraagd voor een Reflector voor t achterlicht, dus Jan weer even gezocht, komt hij terug met dat spiegelende deel van een sr achterlamp, dus kzeg:
Hey jan, kbdoel alleen dat rode glas!
Jan: Had je dat niet ff eerder kunnen zeggen, die ligt hier namelijk gewoon.
Ik: :X :X :X Sorry jan!

Was echt lekker bezig. Anyway, heb nu wel een goed achterlichtglas voor mn achterlicht! 3x raden waar die vandaan komt.

Geraden?

Juist een Sr!

Past iig precies, zonder enige aanpassingen. Enige jammere was dat dr een gaatje in zat.. Nja.
Nu op naar de subway! Ff lekker gegeten, want we hadden beide sinds 11 uur nix gegeten, en t was inmiddels 4 uur. Dus ff broodje gehaald.

Eenmaal terug mn carter wezen verhitten.
dscn3671tz5.jpg

Duurde wel wat langer, was wat kouder geworden.

dscn3676uf8.jpg

Na een half uurtje eerste deel dr in! Met alvast vloeibare pakking.

dscn3675wf4.jpg

Andere carterdeel verhitten. Ging toch echt wat sneller.

dscn3677re6.jpg

En Carterhelftjes bij elkaar, boutjes drin, en mn nieuwe cil, zuiger en kop drop! We waren pas 7 uur klaar ofzo, maar was wel tof! Heb weer wat geleerd!

Arne echt onwijs bedankt, was gezellig!

Nog ff 1 foto:
dscn3681tl2.jpg

Super!

Nu gerealiseerd dat ik:
1: Dat mn vakantie voorbij is! :'( Morgen weer moet werken, en dat ik waarschijnlijk volgende week vrijdag weer een dag vrij heb. Gelukkig werk en loop ik stage vooral in de avonden. Dus vanaf ong 2 tot 22. Dan heb ik in ieder geval de ochtenden nog.

2: Maandag, dinsdag en woensdag hele dagen weg :'( dus geen tijd! Volgende update misschien donderdag, zeker vrijdag!

3: En dat t afgelopen maand echt heel snel met mn geld is gegaan, ik heb in de afgelopen maand dus ff 300 euri in mn proj geduwt. Voordeel is wel dat ik de meeste dingen heb. Ik heb (volgens mij) alleen nog een Sr-achterwiel, achterband, voorband en misschien nog een bus verf + primer nodig. Toch gaat dit waarschijnlijk vanaf de 24ste gerealiseerd worden. Ondertussen ga ik dus door met dingen als mn achterlichten, schuren en wat dingetjes spuiten.

Als iemand een Sr-achtervelg (SD, dus geen remschijf, maar trommelrem) in de aanbieding heeft laat t weten!!!

Dit was t, t was een vet dagje!!

Morgen ga ik nog een beetje klooien met mn achterlichtjes, mss ff foto.

Greetz!


Zondag 6 Januari

Even een fitting in mn achterlicht gedaan, met mn nieuwe glas! Ziet dr tof uit, alleen dit is nog gloeilamp.
dscn3686bk3.jpg

Ik ben dr blij mee!

Ik hoop dat jullie t wat vinden!

gReetz.

Renze

Maandagavond 7 Januari.

Geen spannende update nu, sorry!
Ik heb vandaag gezocht naar voornamelijk een Sr achtervelg sd, dus trommelrem. Op marktplaats gezocht, maar niets van een Sr gevonden. Wel van een Neo's...
Nu even een vraag aan t publiek:

Ik ben op zoek naar een Sr achtervelg Sd (trommelrem dus!!). Ik weet niet onder welke scooter een Mina Hor hangt (ja en neos,beta en Aerox.), weet iemand dit misschien wel?
Dus nog een oproep:
Een achtervelg van minimaal 12 inch voldoet ook!
Heb je iets in de aanbieding, pm me!

Alvast bedankt voor je reactie!

Groeten, Renze.

Kleine update: donderdag 10 januari.

Vandaag een emailtje van GoParts gehad, ze hadden daar nog een Sr-achtervelg. Alsnog bedankt voor de mensen die me hierover gepmt hebben! De velg komt ergens volgende week binnen, en dan uiteraard foto's ervan! Verder moet ik nu nog even zeuren bij mn ouders over geld wat ik van ze krijg (is altijd leuk als je geld van ze krijgt =P)! Ik ga denk ik zsm wat polyester kopen, om te proberen bij mn luchthapper. Gebeurt er toch iets.
Ook heb ik er een beetje over nagedacht over het stralen van mn blok. Ik weet het nog niet zeker. Het resultaat zal wel mooi worden idd, maar t kloterige blijft dat ik dan weer nieuwe lagers mag gaan kopen en op mn krukje zetten, wat ff 30 euro kost...
Ik denk dr nog wel ff over na..

Greetz!


Dag 10: Donderdag 17 Januari

Na een lange tijd weer een update!! (wie kent deze zin niet?)

Even over afgelopen week:
Over het zandstralen, ga ik niet doen. Simpelweg omdat 1: mn blok toch wordt gespoten, en 2: t geld niet op mn rug groeit. Hijs wel erg vies, dit wordt wel goedschoongemaakt...

En nu overm n velg: Goparts had dus gebeld afgelopen vrijdag voor die velg. Werd verstuurd, maar onder rembours: dus betalen aan de deur.. Op zich geen probleem mee, maar bij ons is dr bijna nooit (overdag) iemand thuis... :X
Dus dan maar afwachten... Maandag nog nix, dinsdag ook nog niet.. Gebeld: "ja ja we hebben hem nog niet verstuurd, maar hij is vandaag net de deur uitgegaan!"
He verdorie! Maakte opzich niet zoveel uit, kon dr dan tog weinig mee als naar kijken, want had tog geen tijd...

Vandaag: om 11 uur begonnen (na lekker uitgeslapen te hebben) met schuren, ff de kappen afgeschuurd dat ze klaar zijn voor de primer! Das dus gelukt.
De achterlampen pas gemaakt, deze moeten nu alleen nog de volledige dosis poly-ester...
Ik was net klaar met t bijschuren van mn achterkappen, komt mn broertje naar de schuur: "Tis kerst!!"
Met een groot pakketje in zn handen! :W :* :~ Kon em wel zoenen!

Meteen uitgepakt, en jawel, mn velg *D *D!! En natuuk ff onder mn blokkie gehangen:
dscn3691gb7.jpg

Zoals je ziet een mengeling van zwart, oranje en zilver, maar hijs recht, past en geen krassen etc! Is elke cent waard geweest! (jaja mn blok is nog vies....)

dscn3694sc8.jpg

Ff naast mn ori velg gezet. Die Sr velg is gewoon 2x zo breed :X

dscn3696od5.jpg

Uurtje gepoetst:p Wordt nu nog gestaalborsteld en gespoten in dezelfde kleur als mn uitlaat!
Kortom, ben echt superblij met mn velg!! Wordt wel een vette verschijning!

Geen foto's van de kappen, maar is niet veel aan te zien.. Gewoon geschuurd... wachtend op primer + verf..

Wat ik nu nog moet doen:

Polyesteren voor en achterkap.
Knipperlichten inbouwen voor.
Velgen schuren en staalborstelen.
De zooi primeren en verfen
De zooi in elkaar zetten.

Moet nog bandjes halen voor mn velgen, ook nog een zijstandaard... Nog een lange weg te gaan dus!

Dit was t voor vandaag!

Greetz


Dag 11: Donderdag 21 februari.

Hey lui,

Het is inderdaad een hele poos geleden sinds mn laatste update, 9 januari om precies te zijn, das dik anderhalve maand geleden. Sorry daarvoor! Maar er zijn verschillende dingen gebeurt in de tussentijd aan mn scooter!

Even mijn lijstje drbij van wat ik nog moest doen!

Polyesteren voor en achterkap > geregeld.
Knipperlichten inbouwen voor. > Helft klaar.
Velgen schuren en staalborstelen. > Helft klaar.
De zooi primeren en verfen > Nog niet aan begonnen.
De zooi in elkaar zetten. > Nog niet aan de orde.


Bandjes voor mn achtervelg is gehaald, voor was bij nader inzien nog goed genog, en zijstandaard heb ik ook in bezit.
Over het polyestern van mn kappen. Dit wordt voor me gedaan, het is een lang verhaal, en ik had het net allemaal uitgetypt voor jullie, crasht mn internet explorer... Fijn zeg, windows...
Anyway, t wordt door een gozer gedaan die bij Lamboo werkt, Lamboo is een polyester bedrijf bij ons die voornamelijk vrachtwagens (koeling, etc) poly-esterd. Hij zit zelf ook aan zijn eigen scooters te poly-esteren, en zo nu en dan doet hij ook t een en ander voor jan en alleman, en ook mij dus. Hij zal dus mij voorkap dicht en glad maken. Mijn achterkap t zelfde, en t spatbordje fixen van alle barsten.
Over t spatbordje hadden we wel wat te lachen:
Ik geef hem dat spatboordje met de vraag of hij die barsten dr uit wil halen.
hij: "hoe kom je hieraan?" Met zo'n toon: damn hier wil ik dr ook een van!
Ik: "Ja gekocht bij Interscoot voor een leuk prijsje."
Hij: "Haha deze is van mij geweest! Ik heb deze zo verlengd!"
Dus wij gelachen.
Anyway, wel leuk, maar ik heb ook meteen gezien wat hij kan, dat spatboordje heeft een hele mooie gladde bocht.

Mn kappen worden dus voor mij professioneel gedaan voor een zacht prijsje!

Verder:
Mn blok is zo goed als klaar, staat mooi in de verf. Mn vario en koppeling is helemaal klaar, opgebouwt. Mn ontstekingskant nog niet, want ik mis de juiste borgclipjes. Deze hadden ze nog niet bij Interscoot, dus dat komt waarschijnlijk volgende week.
Zie hier:
dscn3724cu9.jpg


Mn velgje staat in de primer:
dscn3725lw3.jpg


Vandaag breng ik deze weg zodat t bandje drom kan worden gelegd!

Dat was t wel voor de afgelopen weken. Ik heb naast mijn scooter ook even mn schuur flink opgeruimd, zodat ik nu een soort werktafeltje heb, met daaronder een kast, Tl-verlichting, verwarming en voor de rest een geordend hok!
Thanx Patrick voor het helpen opruimen en voor de hulp bij t spuiten van mn blok!

Dit was t weer, deze week en volgende week vakantie, dus dr zal t nodige gebeuren. 1 dezer dagen sleep ik mn frame hierheen om in iedergeval mn blok te laten lopen.

Greetz!!

p.s.: Ik vind het leuk en aardig dat verschillende mensen mij 70cctjes etc etc aanbieden, maar nee bedankt... Als ik iets zoek dan horen jullie het wel als eerste.

Dag 12: 23 februari.
Helaas een fotoloze update, want alle sd kaartjes liggen op de zaak van mn ouders, coming soon!

Ook nog even een stukje over gister, man wat een baggerdag was dat, ben wel 5x op en neer gereden van huis naar de zaak van mn ouders en naar interscoot (de zaak en interscoot liggen 2 straten van elkaar vandaan, dus dat maakt niet zoveel uit). Was echt aant haasten, en ben in de tussentijd echt geen reet verder gekomen.
Wat ik wel bereikt heb:
- Frame hier.
- Uitlaat hier.
- 15 euro aan benzine dr doorheen gereden.
- Bus kwijt die mn blok aan mn frame bind :S
-Bandje is om mn Sr-velg gelegd! Daar moet ik Van Zelst watersport voor bedanken, Robert die het gedaan heeft, en Patrick voor het aanbieden!

Op zich dus een gefokte dag.

Het doel van die dag was om ff mn blokje te laten lopen, en mss zelfs ff te rijden. Dat is er niet van gekomen. Bij nader inzien ook beter zo :). Mja dat is niet gelukt. Ben nog bij interscoot geweest om ff die borgclipjes van mn oliepompje en die buis voor aan mn frame drop te zetten, mja, was toen ik daar was t tandwiel voor mn oliepompje vergete :S En ben dus die buis kwijtgeraakt... Grrr
Dus nieuwe buis besteld bij hem, zou hij vandaag binnen hebben. Dus dat was die dag.


Vandaag... ow vandaag echt een superchille dag vandaag! HEb een hoop gedaan.
Allerereerst om 10u vertrokken naar interscoot. Ik mocht daar mn blok afmaken, ontstekingskant, borgclipjes etc. etc. Dat is prima gelukt. Mn blok is nu dus helemaal klaar, en geen onderdelen over! Altijd leuk.
Toen het 2e. Thuis mn blok opgeborgen, en mn frame drbij gepakt.
Bij nader inzien heb, in tegenstelling tot mn beginpost, er voor gekozen toch mn frame te spuiten. De roestduivel heeft mn frame toch wel flink lastiggevallen, en aangezien ik het toch netjes wil doen ben ik zowat de rest van de dag bezig geweest met mn frame. Ontdaan van zn kabelboom en alle andere rommel. Heb lopen schuren voor leven, en tis bijna klaar :)
Wel tot de ontdekking gekomen dat:
1: mn rubbers van mn subframpje rot zijn. Daar moet ik nieuwe voor halen...
2: Mn balhoofdlagers op zijn... Dat worden ook weer nieuwe...
Dus rot rot rot.. nja is niet anders, wordt t iig goed gedaan!

Bij de gamma alvast antiroest verf en matzwarte verf gehaald. Ff strak dat frame doen.
Dit was het voor vandaag!
Vielen groeten!


Dag 13. Vrijdag 29 februari

Hallo!
Hier even foto's!

dscn3727ds9.jpg

Mn frame in de IJzermenie (Antiroest).

dscn3733jf1.jpg

Zo zagen delen van mn frame druit (onderkant vooral).
Dit stuk moet nog gebeuren, evenals mn kroonstuk.

dscn3735po9.jpg

Nog eenmaal mn frame!
Het is netjes geworden vind ik :) Paar plekjes die op de foto nog niet gebeurt zijn, zijn inmiddels gedaan.

dscn3736qm3.jpg

Binnenkappen geprimerd!

dscn3737ko8.jpg

Mn velg en mn bandje :D Nogmaals bedankt Patrick en Robert!

dscn3742sb6.jpg


dscn3743qf5.jpg

:D Ben benieuwd hoe het gaat rijden :D:D

Anyway: heb vandaag mn eerste paar lagen spuitlak op mn frame aangebracht. Matzwart.
Mn tank ga ik ook nog ff spuiten, ook matzwart. De tank zie je namelijk echt heel erg als je van voren kijkt.
Beetje verbergen dus:p

Ik ga nog even door!
Later!


Dag 14: Woensdag 16 April

Jaja lang geleden, ik weet t,
Mijn excuses, mijn diepste spijt.
Nu ff serieus, hoop gekloot, namelijk:
Stage
School
Ziek
Ziek
Hoest
Kug

Nu genoeg gezeken.
Vandaag zowaar wat gevonden :D
Tam tam tam!
Mijn geheugenkaartje, MET de foto's van mn kappen :D:D Whoej!
Ik blij, en hoop jullie ook blij te maken :p haha!
Ook niet echt stilgezeten, wel wat omdat ik nog wat aant uitzieken ben..
Maar goed, heb dus vandaag de eerste laklaag aangebracht (kugahumlatenaanbrengenkugslik) op mn achtervelg!
Omdat ik vandaag toch wat wou doen in plaats van alleen in bed liggen en aan wat opdrachten werken, Patrick dus ff gebeld.
Feuteuax!
dscn3836if6.jpg

Patrick ff aant afplakken (jaja hij doet alt werk :p)

dscn3837vl3.jpg

Patrick aant spuiten (omdat hij het gewoon veel beter kan, en niet omdat ik niet wil :p)

De eerste laag zit er dus op, en de spuitbus leeg, en een patrick die moet avondeten...
Dus morgen als t mee zit, of zaterdag doe ik nog ff paar laagjes.

En dan nu! De foto's van mn kappen!
Ik vind het zelf errug mooi geworden!
Nu zonder verder gelul:
dscn3770zz0.jpg

Achterkap van de zijkant.

dscn3769jf6.jpg

De achterkap van achteren (duh).
T ziet er goed uit, maar hij is nog niet klaar. Nog niet... Helaas duurt t me wat te lang, maar in iedergeval levert hij goed, zo niet supergoed werk :D!

dscn3768di9.jpg

De voorkap zonder geflits.

dscn3766os2.jpg

Met geflits!
Ook echt heel strak, is nog niet helemaal klaar. Maarja, levert echt ook heel goed werk af.

Ook gaat hij voor mij mijn luchthapper op mn koelkap lijmen en gladmaken. Ook bouwt hij mijn LED knippers in!
Ik ben heel benieuwd naar zijn werk! Helaas duurt t mij te lang... In de Meivakantie wil ik echt het grootste deel af hebben. Maar zo wordt het wel erg moeilijk... Ik bel hem van de week nog ff...

Voor nu was dit t! Morgen ga ik zeer waarschijnlijk niets doen, vanwege een vriendelijk bezoekje aan de kaakchirurg, fijn midden op de dag... Vrijdag hoop ik zeker weer wat te doen!

Een harterlijke groet van mij!

Renze!


Dag 15 en 16: 25 en 26 April: UPDATE!

Jaja een update!

Ik heb een hoop gedaan! Gelukkig!

Helaas ben ik nog een beetje ziek.. kuch kuch, wat wel mooi kut is, maar dat mocht de pret niet drukken!

Allereerst:
Mn frame heb ik afgemaakt en een mn kabelboom opgehangen en mn blok. Tevens een nieuw luchtfilter gekocht omdat mn oude onder geen enkele hoek of manier goed aansloot en omdat die ongeveer overal valse lucht zoog. Dus een nieuwe gehaald, maar wel standaard:
dscn3845yx7.jpg


En natuurlijk onder mn frame gehangen:
dscn3846ka4.jpg

Zoals je ziet schiet t aardig op :D!

Joell, de neef van mijn vriendin, heeft mn voorvorkpoten netjes geborsteld:
dscn3847ks1.jpg

Thanx Joell!

Zoals je misschien kan zien, heeft hij de helft maar gedaan, de onderkant. Bovenaan zitten voorvorkpootbeschermers (ofzo) dus das een beetje zinloos als hij het daar ook gaat poetsen.

Mn achterwiel staat ook goed in de lak!
dscn3838nf7.jpg

Heel mooi, zonde toch dat de kleur niet tot zijn recht komt.

En als je blok eronder hangt, waarom hang je dan niet even snel je uitlaat en je wiel dr ook bij?
dscn3840xz6.jpg

Echt een heel strak effect! Ben er echt heel blij mee!

dscn3842fp8.jpg

Close-upje.

dscn3843ki6.jpg

En van de andere kant! Ik vind het er zeker bruut uitzien!

Ik heb ook nog wat nieuwe spulletjes:
dscn3839ml9.jpg

Erg netjes en goed betaalbaar! De snelheidsmeter.

En van mijn oma kreeg ik ineens dit:
dscn3835yp2.jpg

Een heeeeeeleee volle doos met gereedschap :D Daarbij horen nog 4 dozen waarvan er 1 met een bankschroef, en nog wat zooi, en 3 met onderdelen als moertjes, boutjes, schroefjes, etc etc!
Oma Bedankt! Oma Bedankt! :D

En ik heb tot slot nog dit gedaan:
dscn3849kk3.jpg

Mijn voorvelg in de primer, die ga ik zo afmaken!

En,
dscn3848vm5.jpg

Mn buddy in de primer!
Die heb ik al gespoten, maar er moet nog wel een laag overheen, want ik heb nog niet alles goed gedekt!

En over mn kappen.. Die heb ik nog niet.
Ik had die gozer van de week nog gebeld en hij zei van: Ik bel je zaterdag wel, rond 10 uur ben ik klaar met je kappen.
Dus ik zaterdag vroeg mn nest uit. 10 uur, niets, kwart over 10, niets... Om half 11 heb ik maar gebeld, maar hij nam niet op... Fijn. Gelukkig belde hij 5 minuten later terug, en zei dat hij ze nog niet af had omdat hij een frees miste waarmee hij gaten kon maken in mn voorkap voor mijn knipperlichten.
Govter de govter!

Kword dr een beetje pissig om...
Maarja, van de week ZEI HIJ dat hij ze af zou hebben,
Eerst zien, dan geloven...

Voor vandaag was dit t,

Gegroet!

En laat ff een reactie achter!!

Renze!


Dagen 17, 18 en 19: 29 april, 1 en 2 mei.

Goeiemoggel!
Jaja het is nu 5 mei, maar ik heb niet stilgezeten afgelopen week!
Ten eerste: Mn scooter loopt :D :D !!
Zie hier:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ZteFtYtev0Y"]YouTube - Centro Loopt![/ame]

Beetje kutkwaliteit.. Maarja!

Nog een filmpje, betere kwaliteit:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=mfgqHCo2iW8"]YouTube - De Centro Loopt 3![/ame]

Ik heb mijn voorvelg ook gespoten
dsc00591er7.jpg


En zo staat t boeltje er dan bij!
dsc00589pl5.jpg


Ziet er nu al leuk uit!

Ennnn ik heb wat nieuw spul!

dscn3853wj3.jpg

Een Power1 Vario! :O :D
Na navragen en meningen en ervaring gelezen te hebben vond ik het een proberen waard!
Ben erg benieuwd!

dscn3854to5.jpg

Een toeter!
Die is wel erg groot, ik hoop dat ik hem ergens mooi kan inbouwen.

En tot slot:
dscn3855qe3.jpg

Bandenletterstift!
Wit natuurlijk :D

En dan wil je natuurlijk een stukje rijden :D Zo gezegd, zo gedaan! Was wel dik wennen, zo’n klein stuurtje, zo relaxt met nieuwe balhoofdlagers en een een dikker achterwiel!
Er was alleen één ding waar ik geen rekening mee gehouden had: koelkappen...
Dus ik lekker tuffen, was al goed warm uiteraard... Dus ik denk, ik kan vast wel ff t gas beetje verder opengooien... Moet ik t nog vertellen?
Hij kapte dr dus mee, dikke warmloper! Je hoort de compressie weglekken als je kickt...
Dus dat wordt ff nieuwe cilinder, kop en zuiger halen... Wil niet met een eventueel goede cilinder of zuiger die toch is warmgelopen gaan rijden...
Dat was wel mooi klote!
Maar desalnietemin: hij reed heerlijk :D Afstelling was nog brakjes want hij trekt nog sloom op, en ik moest natuurlijk even voorzichtig zijn, maar reed echt goed :D :D!

En over mijn kappen: natuurlijk heb ik niets gehoord... Als ik dinsdag nog niets gehoord heb, ga ik woensdag gewoon langs, maak ik het eventueel zelf maar af... Klotezooi.

Dit was het weer voor vandaag, ik ga straks nieuwe cilinder halen en nog wat spul van de zaak wat ik alvast kan spuiten.

Gegroet!
En laat ff een reactie achter!

Later,.

Renze


Dagen 20 en 21: 7 en 8 Mei.

Hallo Lui!
Er is weinig gebeurt afgelopen dagen.
Wel wat leukere dingen: zoals mn kappen zijn eindelijk binnen! Daar zo meer ove
Mn scooter start niet meer... iets met de gaskabel.
Alle electra werkt in ieder geval wel gewoon, dat is dus mooi meegenomen!

Nou mijn kappen zijn dus binnen, even geen foto’s want...
Het was op zich wel mooi gelukt, niet perfect, zat een deukje hier, ophangpunten geplamuurd etc. Etc. Dus ik gister schuren, ik was wel lekker bezig in de tuin met de zon, mn voorkap af, dus op tafel gelegd en met mn achterkap door. Ik een uurtje en een peukie later ook daar mee klaar, zit dr ineens gewoon een deuk in mn voorkap :| What the fuck?!? Is er dus gewoon een deuk in mn voorkap gesmolten :S
Ook had hij mn luchthapper niet goed gelijmt, deze liet direct los bij t schuren... Ik wordt dr een beetje erg schijtziek van...
Alles ligt nu in de zon qua kappen die hij heeft gemaakt. Als er nog meer wegsmelt weet ik in ieder geval wat hij niet heeft gedaan...

Dit was t..
Sorry voor de enigzins loze update..

Later,

Renze
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Leuk hoor dat je je straatscooter hier neer zet.

Maar of dit tot projecten mag gerekend worden, dat weet ik nog net niet zo.
Nja, Suc6 dan verder met de opbouw
 
Doe alsjeblieft wat aan de setup. :#

Wel origineel bezig, maar niet echt mijn stijl. :p

Edit:
[IR]http://img249.imageshack.us/img249/1761/dscn3677re6.jpg[/IR]

Heb je wel pakking genoeg gebruikt? :#
 
Last edited:
Idd nog niet project waardig, wel grappig trouwens, nooit geweten dat ik ooit nog een onbekende scooter tegen zou komen met een mina hori.:+

das trouwens ook t enige pluspunt van die scooter :rolleyes:

maare suc6 iig
 
Ik snap dat jullie wat spectaculairders gewent zijn maar ik vind het best leuk om te lezen. Elke stap word gevolgt, tis een nette pagina.

@topicstarter: houd er rekening mee dat je voor de PVC buizen een aparte primer nodig hebt (plastoflex).

Gr Rik
 
blok kan wel weer terug open, zoveel vloeibare pakking :X

Ja dat moet ik er idd nog wel ff voorzichtig het grootste deel uitpulken.

Idd (nog) niet echt projectwaardig
Ik heb nog wel een sr sd velg voor je btw.:p

Gimmeah! Wat wil je drvoor? Pm me anders.

Ik snap dat jullie wat spectaculairders gewent zijn maar ik vind het best leuk om te lezen. Elke stap word gevolgt, tis een nette pagina.

@topicstarter: houd er rekening mee dat je voor de PVC buizen een aparte primer nodig hebt (plastoflex).

Gr Rik

Thanks gast :* Wist ik dus niet.

@ iedereen die dit niet een project vind:

Ik heb wel de regels doorgelezen, ga het zo nog een keer doen. Hier werd volgens mij alleen gezegd dat je t zolang je t netjes en oordelijk houdt, t wel best is. Overigens stond er niet op (volgens mij althans, ik ga het dus zo nogmaals lezen) dat er geen straatscooter(s) tussen mogen. Leg het anders ff uit.
 
Last edited:
Ik vind het wel stoer, de 2e centro in de verbouw status voor een project. haha succes verder.

Heb jij ook een Centro? Of ken je iemand die t ook heeft? Show me please! :D

Btw: Wanneer is wel iets projectwaardig? Als ik het af heb?
Hoe dan ook, ik hoop dat men t wel interressant vind.
 
Last edited:
Bij projecten verwachten we meestal een beukende setup, dit ziet er meer uit als een opknap project, maar opzich vind ik het best geinig om te zien, achterlichten doe je mooi!
 
hoezo is dit geen project ?
alles staat er in :) goeie foto's, leuk verhaaltje, de opbouw, en toekomst plannen.

Dat hij er geen 20pk mee gaat halen is wel duidelijk. Maar hij houd zich toch gewoon aan de regels.

succes met je scooter :)
 
Minder? Veel te weinig man, dit dicht nooit af zo :D

Ik heb btw nog wel een leuke 70cc alu cilinder voor je te koop! Voor een zeer leuke prijs, pm me maar als je interesse hebt.

Mvg, wieger
 
Vind het opzich wel een leuk project, wist zelf ook niet dat er een mina sd blokje onder hing :X

Maare, als je toch alles een beetje netjes wilt doen, waarom dan niet ff je carters laten stralen?

Succes
 
Back
Top