[Centraal] Vragen aan politie

slidershampoo said:
[B*ik heb een zundapp rij wind gekoeld als die op de rolle bank gaat legt ie het loodje
mag hij op de rolle bank of niet..

mag gewoon op de rollenbank, daar hebben ze koelbuis voor.

*en het is niet zo makkelijk om een standaard setje voor je zundapp te kopen
houd de politie daar rekening mee ?

nee, jij heb hem nooit mogen opvoeren. hij had al standaard moeten zijn. is je eigen fout als je hem dan toch opvoert, maar hem dan moeilijk kan afvoeren.


hoi

ik heb een puch vs50 uit 1962

die is gereviseerd
en omdat er amper orginele onderdelen te vinden zijn reviseer je de oude

na reviseren gaat hij harder

nu had ik ergens een paar jaar geleden een wet gevonden waarin vermeld staat dat een oldtimer harder mag kunnen dan 45 maar dat je je wel aan de regels op de weg moet houden

30 binnen en 40 buiten beb kom

en schijnbaar weten veel agenten dit niet of willen dit niet weten

maar als je oldtimers rijdend wilt houden zou je dus niet meer de weg op mogen
en dan kan je dus ook geen club tours organiseren

en dan is zon ding dus verdoemt te staan in een schuur

daarvoor is die wet
de oldtimerhouder stimuleren hun beestje te onderhouden en te berijden

maar ik begrijp dus uit de reactie van die agent dat je gewoon een bekeuring krijgt op de rollenbank

zou hij willen uitzoeken wat nou waar is??

mvg frank
 
ik heb ook een vraagje ik moest vandaag op de rollerbank met mijn snorbrommer. Nou ging er niemand op mijn brommer zitten terwijl ze gas gaven mag dit? ik vroeg het aan meneer de politieagent en die zei tegen mij dat het een snorbrommer was en dus dat er niemand op hoeft te zitten klopt dit???? Mijn brommer gaf 0.4 aan op de rollen maar ja als er niemand op gaat zitten heeft het 8erwiel veel minder wrijving en gaat zo'n ding gewoon veel meer toeren jagen zou je dit voor mij na kunnen vragen???

bvd
 
Moet een agent een eikraport van een rollerbank kunnen laten zien als je daar om vraagt, en wat als hij dat niet kan laten zien?
(ik geloof dat ik dat al eens eerder gevraagd heb, maar kan het nergens terug vinden)
Klopt het dat ze gewoon je achterwiel in de lucht zetten en vol gas geven bij de geluidscontrole? Dan gaat die van mij als de tering resoneren.
 
Kennen ze nie gewoon ons gang laten gaan en doen wat we willen met onze scooters qua tunen e.d. Laat ze liever achter inbraken enz gaan en niet hopeloos scootertjes aanhouden en zeggen van: "ja kom jij maar ff mee" :S Kword er egt schijtziek van :mad:
 
"ja kom jij maar eve meé" :D:D:D 8P

t is wel zo eigelijks ^o) als ze je gepakt hebbe en hij rijd std. krijg je wel n bekeuring omdat je linker knipperlicht sneller knippert als het rechter 8P ze moete je gewoon naaie
 
Back
Top