[Centraal] Vragen aan politie

ik denk dat als je een afgelegen terein neemt waar je geen gevaar vormt en/of deelneemt aan het verkeer .
dat als er al een agent komt .
en hij is in een goed bui dat je hem uitleg met het busje enzo dat die je meschien wel laat gaan .

maar jah tref je de verkeerde dan mogen ze er beslag op leggen want je neemt deel aan het verkeer officeel
 
hey

ik heb een vraagje is er ook een tabel ofzo op een site waarop je kan zien bijvoorbeeld als je 70 gaat hoeveel kw dat is en dan de boete en dan verder

groetjes jeroen
 
KW en snelheid gaan niet samen ze meten op vermogen en niet op snelheid


en nog iets.
hoe zit het met een CE-keurmerk van een uitlaat
teruglopers die CE goedgekeurt zijn , worden vaak afgekeurt omdat ze teruglopen
en de uitlaatgassen naar benede gaan en niet naar achteren

hoe zit het dan met "snelle" uitlaten die niet teruglopen
B.v. ixil twinner, leo S ,sp3 ,enz ,etc,
 
- Mag de politie nog steeds spullen van je scoot afhalen als die in beslag is genomen???
-En als die in beslag is genomen en je zit voor eerste keer over 2 kw krijg je hem dan zeker weten terug???
 
goeiedag

mijn cilinder was kapot dus ik moest een nieuwe hebbe. dus een andere 50cc (orgineel). mijn vraag is nou omdat ik moet inrijde en ik niet vol gas kan hou de politie er dan ook rekening mee op de rollerbank. want ik wil niet nog een keer een nieuwe cilinder betalen.

alvast bedankt
 
aeroxracer666 said:
goeiedag

mijn cilinder was kapot dus ik moest een nieuwe hebbe. dus een andere 50cc (orgineel). mijn vraag is nou omdat ik moet inrijde en ik niet vol gas kan hou de politie er dan ook rekening mee op de rollerbank. want ik wil niet nog een keer een nieuwe cilinder betalen.

alvast bedankt

boeit ze geen drol, daar in tegen verwachten ze dat je een standaard scooter heb, deze kan dus tegen flink wat geweld !!!, en die 2sec dat ie open getrokken word is net zo schadelijk als dat jij je scooter start :S. niet dus.
 
ModKid said:
boeit ze geen drol, daar in tegen verwachten ze dat je een standaard scooter heb, deze kan dus tegen flink wat geweld !!!, en die 2sec dat ie open getrokken word is net zo schadelijk als dat jij je scooter start :S. niet dus.


thanx:( politie sucks op het gebied van rekening houden met:X
 
idd bij een vriend van me ook.. moest zijn cilinder inrijden.. had hij gezegd van jah me cilinder is nieuw moet nog ingereden worden dus ik mag niet lang volgas... jaja smoesjes.. hop volgas op de rollerbank.. was tie vastgelopen:( agenten hele tijd smoesjes bedenken waar het aan kon liggen enzo.. maar gelukkig kreeg hij na een (hele lange) tijd een nieuwe cilinder.. :(

ze draaiden em btw ook niet eens warm... kennen ze niet blijkbaar :|
 
*Als mijn scooter geheel origineel is (er is dus nooit wat mee gedaan), mag je dan bekeurd worden?

Dat is mij nog steeds niet duidelijk. Vandaag ben ik namelijk net bekeurd voor 45,- (en ze hebben me gematst, was 70,-). Ik wil natuurlijk graag bezwaar aantekenen, want ik kan die 45,- ook wel voor andere dingen gebruiken, maar dan moet ik daar wel een grond voor hebben (met de meting op de rollerbank is alles verder wel goed gegaan).
 
joden

zeg maar dat die klootzak de kk ken genieten met ze antwoorden boeiend ze zijn bijna allemaal het zelfde ze willen alleen maar geld hebben en wat is het makkelijkst die jongens op hun scooters lekekr bpven de 200 euro loopt lekker kk joden ehct grgrrrrrrrr heb gister wel geluk gehad was ff aan het blazen met me zip alles mhr en stond ikf f stil kwane er gelijk joden
moesten we weggaan daarzo dus ik lopen vraagt die vrouw waarom ik loop heel verhaal gelult ja ik race ermee enzow heb hem afgstelt bij een vriend van me en ik mogt wel gaan gelukkkkkig
 
zipsp203 said:
zeg maar dat die klootzak de kk ken genieten met ze antwoorden boeiend ze zijn bijna allemaal het zelfde ze willen alleen maar geld hebben en wat is het makkelijkst die jongens op hun scooters lekekr bpven de 200 euro loopt lekker kk joden ehct grgrrrrrrrr heb gister wel geluk gehad was ff aan het blazen met me zip alles mhr en stond ikf f stil kwane er gelijk joden
moesten we weggaan daarzo dus ik lopen vraagt die vrouw waarom ik loop heel verhaal gelult ja ik race ermee enzow heb hem afgstelt bij een vriend van me en ik mogt wel gaan gelukkkkkig

He eikel als je niks nuttigs hebt toe te voegen aan dit topic hou dan gewoon je muil en gebruik leestekens!
 
zipsp203 said:
he davy eikel als je niks nuttigs te vertellen heb hou dan lekker zelf je muil

Anders doe je gewoon ff normaal. Kijk jij begint met je trieste verhaaltje van kk joden dit en ik mag nie blazen op me superstoere MHR brommer dat. Er wordt hier normaal gesproken en vragen gesteld aan een politie agent die ons duidelijkheid over bepaalde zaken verschaft en dan moet jij niet met je onintelligente geblaat en gescheld daardoor heen komen want dat voegt NIKS van waarde toe aan dit topic. Begrepen?
 
Guinevere said:
*Als mijn scooter geheel origineel is (er is dus nooit wat mee gedaan), mag je dan bekeurd worden?

Dat is mij nog steeds niet duidelijk. Vandaag ben ik namelijk net bekeurd voor 45,- (en ze hebben me gematst, was 70,-). Ik wil natuurlijk graag bezwaar aantekenen, want ik kan die 45,- ook wel voor andere dingen gebruiken, maar dan moet ik daar wel een grond voor hebben (met de meting op de rollerbank is alles verder wel goed gegaan).

Ja , zelfs dan gaan ze je bekeuren.

Een vriend van me had met zn std di-tech 1.7 kw en kreeg daar dus een boete voor.

En ik zweer het je , hij is super noob en er is nooit wat aan gedaan dus echt 100% std met alle begrenzers ed erin.
 
Back
Top