Centraal Mobiele Telefoons #12

Het is de standaard mail app die op Android zit. Heb een S3. Is de gewone E-mail app zoals die heet. En zelfs op dit moment doet die weer raar. Ding heeft nooit goed gewerkt, altijd problemen mee gehad en snap dus ook echt niet hoe ik dit zou moeten oplossen. Heb mijn account al eens verwijderd en opnieuw er in gezet maar dat werkt ook niet.
 
Welke email account gaat het om , hotmail geeft wel eens problems met standaard email app.

Verder heb ik bijvoorbeeld bij Ziggo iets moeten uitzetten zodat hij de mailtjes ook echt verwijderd vanaf een andere bron dan Outlook/Online.
 
Nokia 3310

Nokia-3310_1328183030.jpeg



Galaxy S4, iPhone 5, HTC One zo ongeveer. Sony Xperia Z zou ook kunnen maar vind ik persoonlijk onder doen voor die drie,,

iPhone 5 lijkt me wel leuk, maar ben eigenlijk niet echt een apple fan :p
Galaxy S4 zou ook kunnen, heb nu een S1
HTC heb ik slechte ervaringen mee...

De shit van het moment is lumia 920.
Lumia 928 binnekort

Mijn abbo is ook afgelopen..

Hmm windows phone, is wel eens een keer iets anders
 
Is inderdaad hotmail of tegenwoordig outlook bij mij. Heb het account verwijderd en ben nu bezig met Aquamail. Deze lijkt wel goed te werken met outlook. Ook overzichtelijk.

Welke email account gaat het om , hotmail geeft wel eens problems met standaard email app.

Verder heb ik bijvoorbeeld bij Ziggo iets moeten uitzetten zodat hij de mailtjes ook echt verwijderd vanaf een andere bron dan Outlook/Online.
 
De OPPO Find 5 zou voor mij 1 van de opties zijn:
Oppo Find 5 in NL
Review Oppo find 5

De boeiende specs:
Schermdiagonaal 5"
Schermresolutie 1920x1080 (Full HD 1080p)
Cameraresolutie 13M
Resolutie video-opname 1920x1080 (Full HD 1080p)
GSM-Chipset Qualcomm Snapdragon S4 Pro (APQ8064)
Processorsnelheid 1,5GHz
CPU Core Quad Core
Werkgeheugen 2GB
Opslaggeheugen 32GB
Accucapaciteit (mAh) 2.500mAh

Moet iets van €450 kosten
 
Windows phone is de shit.
Werkt echt als een trein, ik zwaai android ook mooi vaarwel
Helaas moet je op Windows Phone dingen als Full HD e.d. missen, en apps zijn ook beperkter.
[SUB]En Boomsound, maar dat mist elke telefoon behalve de One :p[/SUB]
 
Heb ook een Lumia 920 tegenwoordig. Wel ff wennen na mn S3. Is toch wat minder instelbaar. Positieve is wel dat de S3 irritant langzaam werd, de Nokia is echt supersnel, dus werkt heel erg fijn.
 
Back
Top