Centraal Mobiele Telefoons #12

Geen S2 voor een redelijke prijs te krijgen hier in de buurt.
Iemand ervaringen met de S Plus? Lijkt me ook wel goed genoeg.
 
Die zijn (tweedehands) een stuk duurder...
Doe nu trouwens al een paar maanden met een Gio met kapotte batterij dus eigenlijk is alles beter dan dit :)
 
€200,-
Maar moet eerst nog een nieuwe achter- en voorkantje op. Die bende is natuurlijk meteen stuk na 1 tikkie :p

Is van m'n zusje geweest btw.

Heb trouwens vandaag de Xiaomi M2 binnen, fijn dingetje :)
 
Iemand tips voor nieuwe telefoon ? M'n abonnement loopt af en stop nu met hi/KPN vanwege het toestel lease gebeuren. Is t-mobile nog wat?

Samsung galaxy s3 of de note 2? iPhone 5 vind ik te duur.

Sim only is ook niet echt goedkoop meer...

Ben een standaard gebruiker, wat internet whatsapp en bellen
 
Van een 3GS naar een 4S overgestapt.. m'n zusje ging naar een 5 dus de 4S voor een prikkie overgekocht.. Nog geen jaar oud :p

Mat-transparante screenprotectors er op.. ding ziet er echt gaaf uit nu 8)
 
Ik heb een S3 voor mijn werk en die is verplicht versleuteld d.m.v. standaardfunctie daarvoor. Nu wil ie de updates dus niet installeren omdat ie versleuteld is. Hoe fix ik dat?
 
Iemand tips voor nieuwe telefoon ? M'n abonnement loopt af en stop nu met hi/KPN vanwege het toestel lease gebeuren. Is t-mobile nog wat?

Samsung galaxy s3 of de note 2? iPhone 5 vind ik te duur.

Sim only is ook niet echt goedkoop meer...

Ben een standaard gebruiker, wat internet whatsapp en bellen

Ik zit met hetzelfe geklooi.
Mijn s2 van hi is nog niet op, maar een simonly van een jaar is nog verrekte prijzig, en die samsung is niet simslock vrij.
Denk ook aan de s3 ivm fijner scherm en de camera.. Maarja welke provider?
 
Als je abbo afgelopen is, is de provider geloof ik verplicht je toestel simlockvrij te maken als je dat vraagt. Dan een Ben simonly voor een paar euri en basta.
 
Back
Top