This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Centraal Mobiele Telefoons #12

bij mijn htc sensation is de cover ook helemaal bekrast, zwarte er af, knopjes half weggesleten. Scherm echter gewoon als nieuw. heb nu een nieuwe cover besteld, en telefoon lijkt weer splinternieuw. heb wel een lederen fliphoesje van Melkco er omheen, echt fijne hoesjes. beschermt veel beter als zon "zakje".
 
sowieso is je garantie bij een andere ROM ook weg dus als ie dan kapot gaat heb je pech....

Volgens mijn moeten ze aantonen dat het defect komt doordat je telefoon geroot is, daarnaast kan je nog altijd unrooten..


Mijn sensation lag laatst in de vijver, niet kapot te krijgen dat ding
 

Dit dus.
Ik ben van een 3gs (met vercrackt scherm) naar een 5 gegaan en het is een wereld van verschil. Vrienden van me hebben de 4 en daarmee vergeleken is mijn 5 echt duidelijk veel en veel sneller. Ook de camera is een geweldige vooruitgang.

Maar wat Thijs zegt, het is net wat je het zelf waard vind. Ik ben overigens niet bekend met de 4s, dus over dat verschil kan ik niet veel zeggen

Ik betaal overigens lang geen 50,- p/m..
 
Heeft er iemand een mooie iOS app waarmee je to do listjes kan maken op een iPad? Dus mappen maken en daarin lijstjes zetten.
 
Vandaag toch maar een S3 gehaald. S2 kon ik nog mooi bedrag voor vangen, en kon s3 voor 280 krijgen maand oud.
 
€280 voor een S3?
Shittt, ik ben ook nog steeds opzoek naar een goed los toestel voor relatief niet veel geld.
 
Das een nette prijs. Ik heb vd week mn Note verkocht met gebarsten scherm, body zag er niet meer uit...Toch nog 135 voor gehad. Nu een iPhone5. Wel ff wennen maar wat is dat ding belachelijk snel zeg.
 
Ik heb nog een oude lg vieuwty ku990 terug gevonden, alleen mijn beeldscherm is stuk en wil ik er wel graag nog wat foto's van af hebben.
Via de originele cd-rom heb ik het lg programma gedownload maar hij kan geen contact met de telefoon krijgen, omdat je iets op het scherm moet acsepteren.
Iemand enig id hoe ik er wel zelf ik kan komen? Heb al lopen googelen maar kon daar ook niks nuttigs vinden.

Alvast bedankt !
 
Ik heb ooit een keer mijn nokia n95 laten vallen, scherm deed het ook niet meer maar ik wilde er ook foto's vanaf hebben. uiteindelijk heb ik ze er af gekregen door hem met usb te verbinden en alle mogelijke toetsencombinaties te proberen, dus enter, naar beneden enter, twee keer naar beneden enter enz. Half uur geduurd voordat ik er in was maar wel gelukt.

Ik heb overigens mijn huidige S3 van mijn bed laten vallen waardoor er in de onderhoek een scheur zit in het scherm zit, verder werkt de telefoon nog prima.
Even een belletje gepleegd naar de plaatselijke gsm boer en het vervangen kost 170 euro omdat het lcd scherm incl digitizer in zijn geheel vervangen moet worden. Echter ben ik wat rond gaan zoeken en kwam ik dit tegen:

http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-O...K_Replacement_Parts_Tools&hash=item5d3734d0cf

http://www.youtube.com/watch?v=aZuiCsAtThw

iemand hier toevallig ervaring mee?
aangezien de barst ook het zicht niet beinvloed vind ik het een te duur geintje het gehele scherm te vervangen. Als ik voor 30 euro klaar ben is het het proberen waard natuurlijk.
 
Maar het probleem van een vieuwty is dat hij geen toetsen heefd. Dat was een van de eerdere full touch telefoons toen.
 
vandaag eindelijk me screenprotectors uit china ontvangen (wou in winkel kopen, 16 euri de stuk... heb nu 10 voor 1.99$) dus me S3 in gebruik genomen, bevalt prima... lekker snel...

iemand nog must have apps?