Centraal Mobiele Telefoons #12

spNk, telefoon is voor mij geen status ''iets'' dat ik elke keer wat anders/de nieuwste moet hebben... dus heb er geen moeite mee om 4/5 jaar met zelfde toestel te lopen... :)
Dat is het voor mij ook niet, maar het is toch wel fijn om eens iets anders te proberen? Ik vind alle Samsung toestellen persoonlijk allemaal te "goedkoop" aanvoelen (lang leve de unibody).
 
Tja, maar een backcover of frontje is zo vervangen, ken meerdere mensen met een mooie unibody HTC One S, en dat ding ziet er niet meer uit na een paar deukjes of een krasje. En zo'n glasplaat van mijn iphone 4 vind ik ook niks, zit bij mij ook helemaal vol met krassen, terwijl ik hem altijd alleen in een broekzak heb, nooit iets erbij wat kan krassen.
 
ben ik de enige die screenprotectors/stickers gebruikt?

die van action kosten geen moer, en zijn dik/plakken goed... plak ze zowel op de achterkant als op scherm... telefoon ziet er nog nieuw uit... alleen chrome randje vervelt bij mij...
 
Dat is het voor mij ook niet, maar het is toch wel fijn om eens iets anders te proberen? Ik vind alle Samsung toestellen persoonlijk allemaal te "goedkoop" aanvoelen (lang leve de unibody).


nee ik wen heel slecht aan een telefoon... tot nu toe eigenlijk alleen gelukt bij samsung, zodra ik wat anders probeer gaat het mis. Blijf gewoon bij samsung..
 
Ik heb alleen een leren hoesje erom. Ziet er nog prima uit. Heb 'm alleen een keer laten vallen waardoor er een deukje in de chromen rand zit :P
 
ben ik de enige die screenprotectors/stickers gebruikt?

die van action kosten geen moer, en zijn dik/plakken goed... plak ze zowel op de achterkant als op scherm... telefoon ziet er nog nieuw uit... alleen chrome randje vervelt bij mij...

Ik heb ook een screen protector er op zitten, was ff wennen maar werkt perfect en is ook gewoon nodig bij mij.

Mijn S2 word behoorlijk mishandeld, de "chromen" rand is zo goed als weg en hij zit vol met deuken van uit de auto vallen als ik uitstap ofzo :P

Heb nu wel dat hij vrij regelamtig weer vergrendeld is, dat je je code in moet voeren dus en dan niet bereikbaar bent, dat is wel vervelend soms.
 
Veel te laat een waarschuwing ontvangen. Belstatus was fucked bij hun. Nu kijken of de Hotmail app minder verbruikt, na opnieuw geïnstalleerd te hebben. Blijf het raar vinden.
 
Iemand enig idee of abonnementen icm de Iphone 5 bij Vodafone in de nabije toekomst een prijsverlaging krijgen? Belachelijk duur die abonnementen. Je zou €55 per maand betalen voor 200 belminuten en 1GB internet + 190 euro voor het toestel ICM een 2-jarig abonnement 8P. Ik moet binnenkort m'n abo gaan verlengen. Momenteel heb ik de Iphone 4S, welke ook prima is. Echter zijn die sim-only abonnementen tegenwoordig ook niks waard meer. What to do?
 
Verschil tussen 4s en 5 is nog geen 50 euro waard. Bespaar jezelf die misstap. Blijf bij je 4s en verleng je abbo zoals die nu is. De duurste telefoon die je daar gratis bij kan krijgen pak je, en verkoop je. Opgelost
 
4S naar 5 is idd de overstap niet waard. Ik zou gewoon even een sim only pakken voor een jaartje en dan weer eens verder kijken.
 
Overstap niet waard is ook een beetje makkelijk gezegd. Ik vind het wel prettig dat de 5 een groter scherm heeft, en is ook vele malen sneller dan een 4s. En of het je waard is moet je zelf uitmaken. Als de 4s nog prima bevalt zou ik die idd houden, anders de 5 pakken. Als die te duur is voor iets anders kijken ;)
 
Sinds vandaag een One X+.. Top ding! Alleen wil ik eigenlijk van die Sense 4+ crap af, want ik vind het maar ruk. Hoe kan ik de originele android (4.2 dan) draaien? Zoals hij dus ook op de Nexus toestellen staat. Iemand hier een tut van?
 
Maar ik kan niet gewoon een originele erop zetten zeker? Ik heb hiervoor 2 android toestellen gehad, op beide en andere rom gedraaid, en met beide veel problemen gehad. Zal wss wel aan mij liggen, maar ik wil deze graag heel houden...
 
Back
Top