Centraal Mobiele Telefoon Topic!

Status
Not open for further replies.
Ik ga morgen een nieuwe telefoon halen, ik weet echt niet welke maar zit te twijfelen tussen n73, k800i en d900, of een andere. Ik vind fotos maken (en filmpjes) heel belangrijk. vooral voor als je ze op pc zet , en je moet ze natuurlijk op full screen kunnen kijken op de tel

Iemand een idee ??
 
Niet slecht voor een telefoon.... genomen met een K800i door een raam :)

(klikbaar)
*Foto Tuin*

Ook foto gemaakt met de K800i van de kat die altijd bij me in de tuin komt chillen.. zelfs ingezoomed en bij lichte schemering


[ir]http://i29.photobucket.com/albums/c288/Izimo/DSC00004.jpg[/ir]
 
Ja, alles netjes gewoon.. Via diverse smsjes en online op de hoogte gehouden qua verloop.

Alles was binnengekomen, doorgestuurd naar Vodafone en door ook goedgekeurd. Binnen 2 weken zou 't nr.behoud geregeld zijn.

Ook nog papieren binnengehad waarop stond dat de telefoon binnen 4 dagen binnen zou komen. Maar toen kreeg ik dus weer sms dat 'ie besteld was, omdat 'ie niet voorradig was.

Er is nog niets van m'n rekening afgeschreven, maar m'n abbo loopt volgens mij wel al sinds de 21e.
 
Ja dat ie besteld is, maarja goed dat moet ook geen 2 weken duren natuurlijk. Idd ff bellen, ik heb overigens nooit geen probs gehad met GSM Wereld.
 
Nee, dat idee had ik ook wel ondertussen..
Vond 't juist allemaal zo klantvriendelijk eigenlijk, hoe ik op de hoogte word/werd gehouden.
 
nieuw abbo afgesloten:

i-mate_spl.jpg


deze krijg ik ter beschikking:D
 
de tandjes, de speaker om mee te bellen (niet voor de ringtones etc) van mn k700i doet het niet meer, iemand ervaring mee?

Bij mijn nokia zaten de speaker om mee te bellen en de ringtone speaker allebij los in het omhulsel van me telefoon ofzo :p
kreeg een nieuwe van me verzekeraar
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top