Centraal Mobiele Telefoon Topic!

Status
Not open for further replies.
Ja Telfort zit enkel op de 1800mhz netwerken. Vroeger in 1998-1999 hadden we wel een deal met toen nog Libertel, dat als er geen dekkend netwerk was, het gesprek overgeschakeld werd naar het 900mhz netwerk van Libertel. Maar dat is al jaren niet meer.

Tegenwoordig word je ook NIET overgeschakeld op het KPN netwerk, als er geen bereik is bij telfort. Opzich apart omdat KPN natuurlijk eigenaar is van telfort. Waar die 900mhz kanalen vandaan komen zal ik eens navragen...


Sindskort wordt je bij Telfort overschakeld op het netwerk van KPN zodra je buiten bereik valt, dus dit verhaaltje klopt ook niet echt he :)
 
Sindskort wordt je bij Telfort overschakeld op het netwerk van KPN zodra je buiten bereik valt, dus dit verhaaltje klopt ook niet echt he :)

Is gewoon roaming via het netwerk van kpn, zelfde verhaal als je in het buitenland zit (dan gebruik je buitenlandse provider).. alleen kost het in NL niks extra's
 
Chill dingetje idd die x820 :)

Alleen 1 ding, wanneer ik een sms wil versturen staat er std nummer 221 in wanneer ik wil verzenden. Hoe de fuck zet ik dit uit?
 
Is een telefoon en navi goed te combineren in 1 ding, of beter 2 apparaten kopen?
Ik had laatst navigatie op mijn nokia. Ik vind het zeker wel handig. Zou er echt geen extra apparaat bij kopen, hoeft namelijk alleen een gpr ontvanger en dan software ergens downloaden en klaar.
 
Sindskort wordt je bij Telfort overschakeld op het netwerk van KPN zodra je buiten bereik valt, dus dit verhaaltje klopt ook niet echt he :)

ik lees idd dat het sinds 31juli het geval is. Enkel is dit echter in een beperkt aantal gemeentes! (friesland, groningen, flevoland en limburg)

Ik ben zelf sinds juni niet weer werkzaam in de telecom, dus vandaar dat ik niet geheel meer up-to-date ben ;)
 
wil het nu in de schoenen van de vestaire schuiven dat ik zaterdag mijn gsm verloren ben.

ben om 7uur s'ochtens nog terug gegaan toe ze aan het opkuisen waren, wat mijn verhaal wat sterkte bij gaf dat ik daar nog speciaal voor ging kijken.
Ze zijn verzekerd normaal voor hun vestaire.

1. Morgen politieaangifte doen
2. Iemand nog tips?
 
Iemand nog meningen of ervaringen over de Nokia N70?

Ja :p

heb hem nu half jaartje en werkt nog steeds perfect :p
je moet zorgen dat je de laatste software heb of iig 5.016, hiermee is de telefoon sneller en BT is stabieler.

heel af en toe heb ik last dat de telefoon vast slaat(wit scherm) meestal is dit binnen paar min wel weg, maar je kan ook de gsm opnieuw starten.
 
Data bundel

Hoe gaat het precies in zijn werk met data bundels. Is het bijvoorbeeld handig om bij de N73 een databundel te nemen?
 
Hangt eraf waar je het voor gaat gebruiken Mehmet.

Het kan bijv heel relaxt zijn met een bluetooth laptop zodat je overal en nergens op internet kan via je mobiele telefoon om maar een voorbeeld te noemen..
 
ik heb dat pocket internet totaal van t-mobile.
boven op me abbo 9,50 per maand.

Dit op mijn N70 wel relaxed e-mail checken msnen etc op de telefoon.
ook dit forum bezoeken is goed te zoek.

En gewoon over BT verbinding met me laptop :) lekker overal intretten in de trein bus buiten maakt niet uit waar :)

Ook voor in de auto haalt tomtom de file informatie binnen over gprs
 
Ik heb dus een kpn abo waar ik nog een tijdje aan vast zit, hebben ze ook zo'n pocket internet databundel bij kpn? Zoja, wat kost dat? En welk toestel kan ik daar het beste bij nemen als ik overal met mijn laptop online wil en ook een navi in mijn auto wil. Wat zijn de up en downstream van zo'n verbinding?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top