Centraal mobiele telefoon topic #10

Status
Not open for further replies.
T-Mobile is ook echt dikke crap, 2 vrienden van me hadden altijd problemen met bellen en zijn nu naar vodafone overgestapt en willen ook nooit meer terug. Echter moet ik zeggen dat hier in de buurt de 3G dekking beter is van HI/KPN dan van Vodafone :(

Zit nu dus te kijken naar een nieuwe telefoon icm internet.

Nu staat er bij de meeste abonnementen een limiet van 1 GB...

Zit je al snel aan dit limiet of valt het wel mee? Ervan uitgaande dat je er weinig mee download maar gewoon mail en surfen ed.

Ja fuck it, zojuist via vodafone de hele handel besteld!

En nu willen we je een jaar niet meer horen! ;)

Zit je niet zo snel aan, behalve als je radio gaat streamen heb ik wel gemerkt :+

Idd, radio streamen is killing! Als ik dat niet gebruik red ik het zeer gemakkelijk.

Op het begin niet aan gedacht om het via wifi te doen, dus gaat nu wel prima :p

Streamen is sowieso zwaar qua data en energie. Fm radio is ook prima?

Werkt niet goed op de galaxy S + je moet de oordopjes aan hebben gesloten...

Luister je dan via de speaker? :eek:

Ik luister niet veel naar de radio op mijn telefoon, maar als ik luister: Als ik een grote boodschap moet doen, als ik in bad zit en soms in bed als ik niet kan slapen ofzo :p

Werkt dikke prima, pakt meer zenders dan mn autoradio?



Uuh, en je hebt geen WIFI thuis? Dan streamt ie namelijk wél :p

Zo vandaag weer een mooie deal gemaakt met KPN!

Net als vorig jaar heb ik opgebelt om mijn abbonement op te zeggen omdat ik niet tevreden ben met kpn.
Ook gezegd dat ik bij een andere proviader veel goedkoper uit ben.

Krijg nu een samsung galaxy gratis met een 1 jarig 27.45 abbo, normaal moet je hier 219euro voor betalen.
Ook krijg ik gratis internet en 3 maanden 50% korting op mijn totale abbonement kosten :W

Voor iedereen die KPN heeft en een nieuwe telefoon wilt kan ik dit advies geven ;)

ik heb WEL wifi thuis ;) maar heb geen zin om oordoppen in te doen om radio te luisteren

..
 
Advertisement - register to remove this

Ik merk de laatste tijd dat mijn iPhone 3G batterij nogal snel leeg is..
En vaak kan ik filmpjes niet in 1 keer zien omdat ie dan stopt met laden.
Of zou dat aan mijn internet kunnen liggen?
 
Ik heb n vraagje aan de Blackberry Users: Ik heb m'n Bold 9780 binnen gekregen. Ik heb twee e-mail adressen ingesteld. Hierdoor heeft het toestel alle e-mail adressen geïmporteerd in m'n contactenlijst. Nadat ik mijn sim-kaartcontacten ook geïmporteerd heb, is het een grote chaos geworden. De e-mailadressen en telefoon contacten staan door elkaar. Hoe kan ik dit oplossen?
 
Hahaha stelletje eikels! :D Ik heb het gelukkig kunnen oplossen. Tijdens het instellen van m'n email account had ik de contacten gesynct naar de contacten van het toestel, resultaat: shitload aan e-mail adressen tussen de telefoonnummers. Even gereset en overnieuw gedaan. Ben er nu erg blij mee! Leuk toestel :).
 
Pas een keer z'n nieuwe BB in mijn hand, maar dat werkt echt voor geen meter imo!
Als je een galaxy S of iphone gewend bent is BB echt gewoon troep :p

*gaat ergens schuilen*
 
Snap ook niet waarom nog steeds mensen zo ding kopen terwijl er door tientallen mensen wordt gezegd koop iets anders:p.

Je zal er vast blij mee zijn. BB is ook wel goed daar niet van. Maar waar het mij om gaat is dat je veel meer plezier of lol uit het advies van mensen hier haalt(android dus:D).
 
een van de laatste van de huidige generatie smartphones is dat:)

met al het dual core geweld wat er aan komt.

Heb je de line-up van HTC gezien? Geen dual core te bekennen :p
Bedoel; snap de hele hype niet van een dual core....

De benchmarks van de LG waren niet denderend hoog(er) dan de huidige generatie phone's.
Ok, Android zal wel nog niet geoptimaliseerd zijn voor een dual core processor maar dan nog..

Stel eens wat +/- punten op?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top