Centraal "Help! Mijn scooter is gestolen!!" topic

Vandaag is een Vivacity van een maat van mij weg gehaald.
Locatie: Kermis Son
Datum: 23-6-2010

Ik heb helaas geen fotos atm van de scooter
Beschrijving:
- Snorbrommer
- (nep) carbonne voorkap + stuurkap + voorspatbord
- 1 spiegel
- Sito uitlaat
- stalen remleiding aan de voorkant + nieuwe remklauw

Van afstand lijkt hij zwart maar het zijn dus carbonlook kappen aan de voorkant...achterkappen zijn ook donkere kleur.

Mocht iemand iets zien laat het me weten!
vincent @ stichtingsbo . nl
 
BASHAN 200s-7 GESTOLEN WATERINGEN/DH
Zojuist gebeurd in wateringen,
'ff snel bij me ouders wat ophalen tijdens de wielerronde"

Donderdagavond omstreeks 22:15 tm 22:45 op het plein in wateringen/Den-Haag
tijdens de wielerronde in wateringen ging ik ff snel mijn portomonee ophalen.
lang genoeg om voor de dieven op een SUPER drukke feestavond mijn slot door te slijpen/iets anders en mijn quad mee tenemen.

kenmerken: Zwart met voetenrek, standaard uitlaat, neon verlichting voor
gasHENDEL ipv knop

Kenteken: 69-GDS-8
quad_bashan200s.jpg

mvg
raymond
 
Gestolen in Spijkenisse in de nacht van Zaterdag 7 augustus op Zondag 8 augustus...

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php


Specs:
nieuwe Polini Evo 70 Twins tuned
nieuw pia kort carter ook door Twins aangepakt
Mikuni 24 FS + malossi rood spons-ding
Doppler assie
Hebo Racing 2
MHR Overrange 2006 incl. ventilvar & delta clutch
rechte vertanding
frame strak zwart in de lak
RS24 veren setje
MHR gatenkaas schijfje



Scooter stond zonder velgen in de schuur, dus is waarschijnlijk in een busje geladen. Elke tip is welkom en degene die hem heeft mag hopen dat ik er gvd niet achter kom. graf kk flikkers.
 
Zuur!

Ik zal me ogen in Den Haag open houden!
Hoop dat je hem terug vind.

Gewoon triest, iemand ze hobby afpakken.

SF knokploegje als je hem vind! ;)
 
Shitt!

Tering zeg, gewoon uit jouw(?) schuur gejat? Opengebroken oid?

Waarschijnlijk zal hij wel ergens in de buurt zijn, want anders lijkt me het wel heel erg sterk dat iemand precies weet waar het spul staat.

Iig een smerige flikkers streek.

Edit: Ik weet niet in wat voor omgeving je woont, maar als je ergens woont waar camera's om de hoek hangen, zou ik even naar de politie stappen en vragen of je de beelden mag zien. Rijdt er dan snachts daar een busje of auto met aanhanger, zou het de moeite zijn die mensen na te trekken.

(Natuurlijk sowieso naar de politie gaan)
 
Last edited:
als hij nog inde buurt is hebben ze hem misschien op een plek gezet voor het wat te laten "afkoelen" zullen we maar zeggen? vraag mezelf altijd af waarom ze zoon ding jatten... voor in onderdelen te verkopen? of voor gewoon wat rond te knallen?

ik zou dus elke dag marktplaats checken en andere add sites.. als ze er mee rondknallen zal je het wel horen met zoon setup.. je weet nooit of je de persoon misschien wel herkend.. zou er echt gek van worden. :/
 
Last edited:
Meestal zelf een paar rondjes erop knallen, en dan de onderdelen los verkopen.

Mensen zetten echt niet alles in 1 x op Marktplaats..

Sommige dingen worden over gezet op een eigen frame, etc.
 
Ben ook bang dat ik hem nooit meer terug zie, maar ik hou alles in de gaten uiteraard.

Ze hebben, zoals zo vaak in Spijk, met een bijtel de deurlijst naar de klote geholpen en daarna gewoon de deur open gebroken. Zal wel in een busje zijn gegooit en dat gaat gewoon in onderdelen overal naartoe. Eigen frames, van vrienden of nog via internet.

Er zijn 2 mensen die imo verdacht zijn. De enige 2 waarmee ik heb gesproken over m'n scooter in de laatste 6 maanden. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het een van hun 2en is, maar die kunnen wel hun smoel voorbij hebben geluld. Die hou ik dus zowiezo in de gaten, terwijl ik eigenlijk het liefst gewoon gelijk die schuur van hun open breek. Is alleen zo lullig als het hok daar niet staat dan.

Ik word iig helemaal gek hier en ik hoop echt dat ik diegene nog tegen ga komen die me hok gejat heeft. Maar dat zal helaas weer niet.
 
bij mij is 2jaar geleden ingebroken.hebben evo runner met malossi voorvork etc gepikt en een s6 race zip, en nog 2kratten met goed snel spul (rotors,cilinders,etc).politie langsgeweest en zaten geen kentekens op en geen bonnen aanwezig dus heb geen cent terug gezien.

nu is er maandag nacht proberen intebreken maar is ze niet gelukt(A) heb het na toen overdreven beveiligt.maja nu wel alleen schade aan me deuren overgehouden.anders had de schade erger geweest...
 
Ben ook bang dat ik hem nooit meer terug zie, maar ik hou alles in de gaten uiteraard.

Ze hebben, zoals zo vaak in Spijk, met een bijtel de deurlijst naar de klote geholpen en daarna gewoon de deur open gebroken. Zal wel in een busje zijn gegooit en dat gaat gewoon in onderdelen overal naartoe. Eigen frames, van vrienden of nog via internet.

Er zijn 2 mensen die imo verdacht zijn. De enige 2 waarmee ik heb gesproken over m'n scooter in de laatste 6 maanden. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het een van hun 2en is, maar die kunnen wel hun smoel voorbij hebben geluld. Die hou ik dus zowiezo in de gaten, terwijl ik eigenlijk het liefst gewoon gelijk die schuur van hun open breek. Is alleen zo lullig als het hok daar niet staat dan.

Ik word iig helemaal gek hier en ik hoop echt dat ik diegene nog tegen ga komen die me hok gejat heeft. Maar dat zal helaas weer niet.

Goed nieuws dus ! Zullen hier maar verder gaan zoals het modje al zei :p.
Hopen dat ze je blokje ook terug vinden!
 
Inderdaad. Het enige wat ik heel graag terug wil zien is dat blokkie. Maar dat zal wel weer niet. Net maar even marktplaats en alle andere zooi afgezocht, maar niks te vinden.
 
Ze hadden hem meegenomen maar zit nu weer thuis. Maar nu ik die onderdelen heb kunnen herkennen gaan ze er werk van maken. Zal wel weer een taakstraf worden ofzo.
 
ja weer een taakstraf :+ hopelijk leren ze het zo af maar betwijfel het.
heb je nu enkel je blokje terug gevonden of de hele scooter? :/
 
Hallo,

in de nacht van 11 september tussen 12 en half 4 is mijn wit met beige en chroom sym mio gestolen.
De scooter ziet er nog gaaf uit buiten een paar krasje op het wiel,zijkant en bij de sticker.
ook is er een kleine beschadiging bij het buddyslot( Schroevendraaier)
de scooter heeft een speciaal kapje boven de kilometerteller.
mijn kenteken is FP-815R.
hij is gestolen in spaubeek omgeving limburg.
als iemand hem gezien heeft asjeblieft stuur me dan een mail ( Heavenstar16@hotmail.com)
want ik wil dolgraag me scooter terug..

[Ir]http://94.100.120.170/1100000001-1100050000/1100017101-1100017200/1100017131_5_cPLZ.jpeg[/Ir]
 
Last edited by a moderator:
Back
Top