Centraal "Help! Mijn scooter is gestolen!!" topic

Kreeg gisteravond een telefoontje, de motor is in de Risdam (wijk Hoorn) gevonden! Waarschijnlijk alleen contactslot schade! Weet niet of ze ook iemand opgepakt hebben.
 
Afgelopen weekend is een zwarte zip sp gestolen
Het gaat om een zwarte zip sp met oranje buizen tussen het frame.
de persoon kwam aanrijden met zijn pa op de motor
en hij ging ff proefritje maken.. en hij is nooit meer terug gezien O-)
De scooter is kwa uiterlijk niet heel speciaal.
maar de binnenkant wel!
dit moet haast dus wel een (mede)freak zijn!
Het ding is namelijk geheel door LVK tuning gedaan.
De carters, de cilinder en de uitlaat!
Dit is een speciaal gemaakte uitlaat die je niet vaak zal zien. en hij moet daarom haast wel in het circuit opduiken!

22661_2.jpg

22661_3.jpg



Het zou gaan om
een jonge blonde stekeltjes ongeveer 18 jaar uit Den-Haag
Naam: Henk Bas VD Veenen

Mochten jullie hier iets meer over weten graag mij contacten :henko:
@ mods
Mocht de naam niet mogen.. haal de naam maar weg..
 
Gestolen in Zoetermeer, Meerzicht bij de ingang voor de Albert Heijn aan het Monnikenbos in de wijk Meerzicht op Zaterdag 27 maart omstreeks 20.00 is deze voor het laatst gezien op de eerder genoemde locatie.

Het is een Yamaha Neo's
Kenteken: DK-555-v
Chassisnummer: VTLSA151000009904
Kleur: Licht grijs metallic

Vorm kentekenplaat: Langwerpig, in een houder van Pro Scooter
Schade's van voor diefstal:
- Stuurkap een schaafschade (bijgewerkt met lakstift welke iets donkerder van kleur is) ongeveer 4 bij 8 centimeter
- Spatbordrand kleine schuifschade
- Beenschild kleine schuifschade
- Achterkap onder zadel schuifschade ongeveer 8 bij 10 centimeter, bewerkt met lakstift welke iets donkerder van kleur is

Andere kenmerken:
- Ovale kilometerteller met digitale brandstofmeter
- Nieuwe Buzetti bokstandaard
- Zijstandaard aan uitlaatkant
- Gloednieuwe Gianelli terugloopuitlaat
- Witte knipperlichten rondom
- LED-achterlicht
- YAMAHA letters op donkergrijze onderkuip
- Zilveren ringen om handgrepen
- Achterband van het merk Maxima
- Ducktape om voetsteun achterpassagier aan kickstartkant
- Zwarte carterkap
- Wit kickstartpedaal
- Grijze wielen
- Landport ART-4 goedgekeurd kettingslot

Wie o wie kan mij vertellen waar de scooter staat. De papieren (excl. het overschrijvingsbewijs) zijn gestolen, met de bijbehorende sleutels van slot en contactslot, uit de jaszak van mijn broertje op zijn werk bij de AH in Meerzicht uit de personeelsruimte.

Voor foto's: http://link.marktplaats.nl/333961978

Heb je wat gezien of gehoord over deze scooter? Of heb je hem zien staan of weet je wie hem heeft staan? Stuur me AUB een bericht of bel me op X! Stuur dit bericht ook AUB aan zo veel mogelijk mensen door zodat de scooter hopelijk snel weer terecht is!


Baal er echt super erg van! Net nieuwe Gianelli Next opgezet, helemaal laten afstellen, krukaslagers en keerringen laten doen, nieuwe kabelboom opgezet x|
 
Last edited:
sterkte! kan je die foto's hier niet even op zetten je marktplaats link bestaat nl niet meer.

ze moeten toch is een keer leren van ander mans spullen af te blijven..
 
44785668.jpg


21865286.jpg


35895308.jpg


Gelukkig de avond ervoor nog fototjes gemaakt. 5 minuten later is m'n broertje ermee gevallen. Die bijgewerkte schaafplekken zitten aan de carterkant. Maar dit is dus zoals hij er bijstond voor de diefstal. Ik hoop echt dat iemand hem ziet!
 
Mijn scooter is in Maastricht gestolen, 2 weken terug ongeveer.
Maar mischien dat hij nu bovenin holland rondrijdt dus vandaar.
Het betreft een Yamaha NEos

Is wit gespoten met goude velgen(professioneel)
Frame heeft linksachter schuifschade.
Er zit een DR50 op met DW op de cilinder gefreesd.
ER zit een aparte moer op het subframe.


Mocht iemand iets weten of een van deze onderdelen tegenkomen.
Alvast bedankt!
 
Mijn Neo's is sinds vandaag weer terug! Kwa kappen is hij zo goed als totall loss, maar hij is weer terug!

@ steef, ik woon in zoetermeer dus dat ligt wat uit de buurt van waar de scooter is gestolen, maar ik zit vaak op marktplaats dus ik zal m'n ogen voor je open houden. Heb je misschien ook een kenteken?
 
en foto's? hoe hebben ze je neos gevonden rioman? je pijp hebben ze toch heel gelaten he ;) zie je wel vaker bij gestolen scooters dat de kappenset helemaal kaduk is
 
Voor de ramptoeristen :p :
918884344_5_C9Ma.jpeg

918884513_5_6tnv.jpeg

918884438_5_BGWI.jpeg

918884549_5_gm9G.jpeg


De kappenset is op 2 kappen na helemaal over. Voor de rest technisch is hij nog wel goed geloof ik. De politie heeft de achtervolging ingezet want ze zagen hem rijden, en ze hebben een van de twee jongens gearresteerd en die wordt verhoord. Als hij bekend, dan is er waarschijnlijk nog een kansje dat we de schade op hem kunnen verhalen. Het schadebedrag aan materiaal (excl klein spul als schroefjes enzo) is 415 euro (EasyParts) om weer originele kappen erop te krijgen... Ik heb al setjes gezien (in een hele mooie blauwe kleur!) voor minder, maar ik wil natuurlijk wel gewoon originele kappen betaald krijgen want die zitten er nu op.
 
Maximale er uit halen, liefst dat die jongen al zn vakantiecentjes van de komende twee jaar aan jou moet ophoesten. Anders leren ze het nooit he.
 
idd zeker doen als iemand je flikt en je kan hem terugflikken moet je dat zeker doen!!! verder zou ik er een leuke dure shop uitzoeken en die lekker door geven dat je wat extra trekt schroef desnoods wat meer van je scooter of zet er stukke onderdelen op. niet dat dat mag maar die kerels moete het gewoon eens een keer leren.

als je dan je geld trekt gewoon bij easy parts bestellen :p
 
Goedendag luitjes

Ben dus flink pist off. Wilde naar huis rijden van school brommer weg Hij is dus in de (Brom)fietsenstalling gejat van het Markiezaatcollege in Bergen op zoom. Welbekende verhaaltje als iemand wat ziet of hoort zou ik het graat weten

Ding valt goed op kleur is dus flipflop, De oude bekende maxi van Jeroen.
Zit hier en daar wat roest op het chroom, scheurtje in de buddy en een zwarte Kreidler sigaar uitlaat met laser sticker. Een zijkap aan de rechterkant en er zaten nu de oude alluminium schokbrekers op

[ir]http://img118.imageshack.us/img118/9729/img00303dl8.jpg[/ir]
[ir]http://img255.imageshack.us/img255/6862/img00304ma9.jpg[/ir]
[ir]http://img65.imageshack.us/img65/2222/img00305qq1.jpg[/ir]


Alvast bedankt!

kenteken is: 52DPN3
Framenummer: 2541271
 
ERG zonde, ding ziet er netjes uit. 'T is hier niet in de buurt maar wie weet waar hij naartoe gaat, zal zeker wel aanspreken stel dat ik hem zie rijden.
 
Back
Top