Centraal "Help! Mijn scooter is gestolen!!" topic

Peugeot Speedfight 2 Rally Victories *GESTOLEN*

Heey:|
Gisteravond 7-10-08 Is mijn scooter een Peugeot speedfight 2 rally victories gestolen. Ik had hem net 3 maanden. Hij is gestolen bij sportcentrum Kaldeborn in Heerlen (Stadionbaan 50).
Tussen 18:30 en 19:30.
Op een paar gebruikerskrasjes na was ie helemaal schade vrij. Er zit een rode hebo race uitlaat onder. De spiegels zaten er niet op. Op de teller stonden ongeveer 4500km.
Framenummer: VQAS1BBBA00344281
Als iemand toevallig weet waar die staat of andere nuttige informatie heeft dan graag mailen naar: miketlam1@hotmail.com of ff PMen
Er is natuurlijk een beloning voor de gouden tip!

Mike
 
Last edited:
Gilera runner pure jet

2 weken geleden is mijn Runner gestolen:(

Merk: Gilera
Type: Runner Pure Jet(oud model)
Km stand: rond 27000
Kleur: Rood(voor)/zilver(achter)
koplamp: zwarte DMP
achterlamp: STR8 LED
Uitlaat: Tecnigas Next R Chroom met blauwe demper
Kenteken: 08FJK6

Plaats: Den Bosch
Datum: 20 oktober

Iemand informatie? Graag mailen
 
Last edited:
zwart/witte aerox gestolen

Mijn Aerox is gister rond 3 uur gestolen in Almere, ik was bij bushalte gooisekant samen met een vriend die een grijze aprilia sr heeft, die is ook gestolen. We werden bedreigd en onze sleutels zijn toen gestolen, waarna de 2 donkere jongens van rond de 20-25 jaar wegreden op onze scooters

Iemand zag onze scooters richting almere-haven rijden, dus als iemand wat heeft gezien in almere-haven of misschien stedenwijk, meld het mij aub of bel me op 06-131 659 62.

De Aerox had zwarte kappen, met witte binnenkappen, witte koplamp, wit racegaas bij voorkap, wit sportstuur met witte stuurrol, witte velgen, witte buddyhoes, witte achterhandgrepen, sito plus met kapje witgespoten, witte carterdeksel, traanplaat bij voetenplank, ook traanplaat voor voeten bijrijder op z-kapjes. opvallend is dat de onderkuip er niet opzat. kenteken: 64-dhl-7


hoop dat we onze scooters ooit nog terugzien.

uiteraard een gulle beloning voor de gouden tip!!

picture.php

dit is misschien niet zo heel duidelijke foto, maar ik heb verder alleen nog foto's van hoe de aerox eerst was (nog zonder witte binnenkappen, andere uitlaat ed) zoals de scooters er hier uitzien zijn ze precies gestolen.

hier nog een foto van de zijkant, hij heeft nu dus alleen witte binnenkappen en nog een paar andere dingen anders (zie beschrijving).

picture.php

 
Last edited:
KTM 950 adventure

Gestolen

De KTM 950 Adventure is 17-september in Eindhoven op het TU eindhoven terrein gestolen.
Type Parijs-Dakar all-road, en oranje met zwart. aan de zijkant staat www.cool-mobil.com en er zat een extra klein ruitje op de normale ruit. Verder een paar Bos-dempers er op.

De motor is van zijn slot afgehaald, en met een scooter getrokken of geduwd.
Een maat zag hem waarschijnlijk rijden in de richting van Helmond, ter hoogte van de BP benzinepomp.

Beloning €500,-
 
Last edited:
Gestolen

De KTM 950 Adventure is 17-september in Eindhoven op het TU eindhoven terrein gestolen.
Type Parijs-Dakar all-road, en oranje met zwart. aan de zijkant staat www.cool-mobil.com en er zat een extra klein ruitje op de normale ruit. Verder een paar Bos-dempers er op.

De motor is van zijn slot afgehaald, en met een scooter getrokken of geduwd.
Een maat zag hem waarschijnlijk rijden in de richting van Helmond, ter hoogte van de BP benzinepomp.

Beloning €500,-

Volgens mij heb ik deze motor zien rijden in Vlokhoven (nabij het Winkelcentrum Woensel)
met een marokkaan erop..
 
Volgens mij heb ik deze motor zien rijden in Vlokhoven (nabij het Winkelcentrum Woensel)
met een marokkaan erop..

de motor is niet van mij, hij is van een oude leraar van mij, maar hij is sinds gisteren volgensmij weer terug, hoe/wie wat waar weet ik niet.
 
Aprillia Sr Gestolen!!

Mijn Aprillia sr2000 is gisteren (20-11-08 ) tussen 18.45 en 20.00 uur gestolen in Roermond. Hij stond voor de sporthal donderberg.
Kmstand: +/-43.000 km
Framenummer: ZD4RLA100YS116825
Kenteken: DR142X

Foto-OTHTMWW3.jpg


Foto-JFWDEXQY.jpg


Dit is hem alleen zijn de velgen wit en er ligt een andere uitlaat onder, een Fasmem (Kevlar demper, lijkt een beetje Yasuni R). Het kapje in het beenschild voor het framenummer ontbreekt ook.

Degene met de gouden tip krijgt een gulle beloning.
 
hallo,

ik heb hier een frame staan
dit heb ik van iemand overgekocht met m,n domme kop
want er zit geen frame nummer op altans dit is weggevijlt
wat is wel weet dat het van een aerox R 2005 mitnight black gaat

als iemand deze scooter mist kan ik je helpen de dader te vinden

grtzzz ferdinand
 
zo te zien zijn de runners erg gewild, maar goed , mijn runner is ook gestolen, hij was blauw, met zilver en een soort eikel vormig logo op de zilveren voorkap.
hij liep tegen de 75 en had val schade aan de linker kant, ik heb geen foto want ik had hem net nog geen 2 maanden en hij was al weg, dus ik heb nog niet eens de kans gehad voor een foto -_- maar goed, gestolen in eindhoven heesterakker, weet de dader al , maar die is onmogelijk te pakken. afijn tijd voor een nieuwe
 
Hallo, ik weet niet echt of het nut heeft om het hier neer te zetten,
maar ik kan het altijd proberen, wie weet..

in september 2008 is de scooter van een vriendin van me gestolen.
deze is 'snachts achter haar woning weggehaald. hieronder staan de kenmerken enzo. als iemand deze scooter ziet/heeft gezien, laat mij (of de politie natuurlijk) dan wat weten!

het gaat om een oranje aprilia sr factory
het kenteken is 89 DZ F6
op de voorkant van de scooter zit een sticker van Neophyte
op het spatbord een sticker met het logo van RTC
onder 1 van de koplampen is een stukje kap afgebroken,
en de handvaten zijn ook versleten

in de nacht van 8 op 9 september is dit allemaal gebeurd in het centrum van Breda. op 14 september is er een melding gedaan, dat de inhoud van haar buddy was weergevonden achter een tankstation aan de ettensebaan in Breda. (incl. de scooterpapieren)
 
Hoi,

Vorige week donderdag ( 4 Juni 2009 ) is de spoiler van mijn Zip sp 2000 gestolen, ook is me buddy opengebroken en zijn er wat kleine dingen uit me buddy gestolen.

Plaats: Amsterdam
Locatie: Amstelstation ( HvA Amstelstation )
Tijdstip: Rond 16.00 uur

Zitten er forumleden op de HvA? en hebben die toevallig iets verdachts gezien? Van omwonenden hoorde ik dat het om 3 jongens gaat van waarschijnlijk Marokkaanse afkomst.

Mocht er iemand zijn die mij de gouden tip kan geven, of het adres van 1 van de daders, heb ik hier een bedrag van 250 euro voor over.

Foto van de zip:

Foto-JRAYGZEZ.jpg


Reacties graag via pm of e-mail
Berre_1985@hotmail.com


Bedankt bas
 
Dinsdagavond is de Zip SP van een maatje van me gestolen , tussen 20:00 en 01:00 bij metrohalte Oosterflank te Rotterdam.
De zip is te herkennen aan 't feit dat het voorspatbord ontbreekt en er een grote RACING sticker op zit met schade.Hij stond op stuurslot , alarm én aan een ketting vast.

540581368_5_Up1a.jpeg


540581798_5_MKK7.jpeg


Tevens is ook de Yamaha BWS (die te koop stond) van een maatje gestolen , donkergroen met oranje accenten.
Er is dus sprake van een heuze 'bende' in Rotterdam die scoatahs jat.
 
Mijn Aerox is in het weekend van 7 & 8 november 2009 gestolen in Winkelcentrum Hoogvliet.

De kilometerstand is zo'n 15000.
Bouwjaar 2005
Kenteken DK936S
749646699_5_9fEp.jpeg

Kenmerken zijn oa, framenr kapje mist, elek start werkt niet. allebei de handvaten verschillend, km teller werkt niet.

Mijn Yamaha Aerox is gestolen tussen Vrijdag 6 november, 5 uur en maandag 9 november 9 uur.
Het kenteken is DK936S en is het makkelijkst te herkennnen aan het uiterlijk.



Wil degene die 'm heeft gezien of info voor mij heeft bellen naar 0634277306?
Bvd.
 
Last edited:
Hoi,

Mijn RSV mille is vandaag gestolen!!!

Gestolen op de factorij in Hoorn./ Zwaag

Herkenbaar aan het zwarte voorspatboord en underseat, en de 2002 model tank met de grijze strepen.

MP-DJ-59 is het kenteken!



Alvast bedankt

Groetjes Ruud
 
Last edited:
Back
Top