[Centraal] (gsm)Navigatie ervaringen en tips

Bij de Primafoon hebben we in combinatie met een KPN MObiel 30 abo en Nokia 6680i 50 Euro korting op het TomTom navigatiepack. In dat pack zit een geheugenkaartje met de software er al op en GPS ontvanger, plus houdertje.
 
Denk dat ik voor de TomTom One ga, gewoon navigeren, geen onnodige PDA functie's, voor handsfree bellen moet je toch bluetooth hebben en da hebk niet op me foon dus alleen onzin :)
 
Gomer_pyle said:
Ik heb via me werk een mio 268 vaginatie

B24C4D50092C21C5C1256FBA004B7204_big.jpg


Tot nu toe werkt die perfect alleen is het soms irritant. Dat hij je niet kan navigeren naar plekken waar je niet met de auto mag komen. Dan moet je eerst de straat op zoeken die er naast ligt. Zit trouwens ook TMC file melding op maar daar heb je een appart kastje voor nodig volgens mij.

Die hebben we o.a ook op mn werk. Man wat een graf ding vind ik dat zeg. Bediening is gewoon ruk, en ik vind dat hij ook rijkelijk laat aangeeft waar je heen moet.

Tom tom is gewoon prima, grafisch goed te volgen hoe je moet rijden (kan je zelf vooruit kijken gewoon)

Becker (ingebouwd systeem in gewone radio). Ook van mn werk en dat is helemaal een ideaal ding. Kost ook het meeste van allemaal geloof ik.
 
Iemand die veel weet over navigatie? wat leuke sites ofso, mijn vader is bijna jarig, en we willen hem een navigatie setje geven, geen inbouw ofso, gewoon iets dat je mee naar binnen kan nemen bv, tom tom ofso? ik weet er weinig, dus als er iemand is die me wat wegwijzer kan maken, Kwa prijsen +- 200, mag iets meer zijn, niet bizar veel duurder, 250 max.

mijn dank is groot :*
 
Heb vandaag een MIO P350 gekocht op me werk (praxis :X). Dingen liepen niet, afgeprijsd van 349 euro naar 174,50. Personeelskorting bleef er 150 over :p

Heb um net ff aangehad, leuk ding. Ook pocket pc dus je hebt meteen alles erbij. Zit een 512 mb geheugenkaart bij met Benelux en hoofdwegen in europa.
Dus voor mensen uit omgeving Eindhoven die een leuke navi willen voor weinig, Praxis in Son moet je zijn :p. Had gisteravond gezocht, goedkoopste die ik vond was bij Conrad voor 249 ex. geheugenkaart.

*edit*

deze dus

06060517530711.JPG
 
Last edited:
Gomer_pyle said:
Ik heb via me werk een mio 268 vaginatie

B24C4D50092C21C5C1256FBA004B7204_big.jpg


Tot nu toe werkt die perfect alleen is het soms irritant. Dat hij je niet kan navigeren naar plekken waar je niet met de auto mag komen. Dan moet je eerst de straat op zoeken die er naast ligt. Zit trouwens ook TMC file melding op maar daar heb je een appart kastje voor nodig volgens mij.
vaginatie 8P:D
 
devided, wat maakt het uit of je telefoon langer dan 2 dagen standby is? ik gebruik me n70 volop, dus na 1 dag is ie leeg, boeie? gewoon elke nacht in de lader doen, dan is er toch helemaal niks aan de hand?
 
Als je die flitspaalmeldingen erop knalt.. en dan gewoon rondrijdt zonder route ingevoerd te hebben.. zie je dan ook zown kaartje met je actuele positie en met flitspaalmeldingen? of geeftie alleen kaartje weer wanneer je daadwerkelijk een route hebt ingevoerd?!
 
Als je die flitspaalmeldingen erop knalt.. en dan gewoon rondrijdt zonder route ingevoerd te hebben.. zie je dan ook zown kaartje met je actuele positie en met flitspaalmeldingen? of geeftie alleen kaartje weer wanneer je daadwerkelijk een route hebt ingevoerd?!

nee altijd. in geval van tom tom dan

Sorry k bdoelde ook tomtom.. das wel cool dan! Hmmz mss is een 2ehands kopen :)
 
je kan ook zo'n blokkerding halen, was laatst in de aanbieding voor 50 eus. kun je flitsers mee downloaden van flitspaal.nl
 
zo'n goedkoop Garmin ding bedoelt ie denk ik :), of gaf die jij bedoelt alleen maar flitsers weer?
Wij hebben thuis een Mio710 maar ik heb zelf tomtom software en dat vind ik persoonlijk toch net een stukje beter.
 
Maar geen 'actuele' meldingen, volgens mij alleen vaste palen en controles.

Ik heb gewoon een bookmark naar de wappagina van flitsservice staan, even via GPRS ophalen waar de controles staan en klaar.

Ohja, ik navigeer overigens met een I-mate SP5 met Tomtom 5.25 en een adapt AD-300, gemonteerd op een brodit proclip met passieve houder.
 
Back
Top