Centraal fotosoep topic! #2

Status
Not open for further replies.
Ik heb effe snel wat voor je gemaakt, achtervelg is beetje mislukt, maar je hebt ene idee zo:)

snel.jpg
 
Zou iemand mij helemaal in het wit kunnen soepen samen met de scooter met mooie ronde vormen? Band moet je zelf beetje afmaken omdat de foto beetje verkeerd is genomen. Ook mijn elleboog... Achtergrond gewoon helemaal zwart maken.

Ik hoop dus dat iemand dit wil doen zodat ik een logo kan maken...

Als je er nog text in een mooi lettertype wil neerzetten zou helemaal mooi zijn. CrazyArj en dan moet de o er uit blijven want dan moet men hoofd de o maar voorstellen :P.
Alvast heel erg bedankt.

[IR]http://i9.tinypic.com/40az09g.jpg[/IR]

Edit: heb de orginele maar neergezet zodat je beste kwaliteit hebt. Dus alleen mij. (Jonge met blauwe slider)
 
Hier ik heb er 2 gemaakt, misschien is de 2e leuker voor jezelf:)

Zwart-Wit

SliderArt2.jpg


Zwart-Wit (lijntjes)

sliderart1.jpg


Hoop dat je het een beetje zo bedoelde (in ieder geval de eerste, de 2e had ik zelf zin in :D)
 
Echt te vet :D. . Zal zien welke ik ga gebruiken voor men onderkuip :P. Heel erg bedankt echt superwerk :D:D:D

Zou je die tekst hier ook nog neer kunnen plaatsen? CrazyArj0 gewoon compleet met lettertype die je hebt gebruikt dan laat ik daar ook sticker van maken. Alvast weer heel erg bedankt.
 
soepen

Ik zou graag een zip sp met een zip type 3 achterkant willen in de kleuren van de aerox.

het zadel miss weggelaten mss zelf creatie van zadel asl het maar een beetj emooi word.En die rare bult uit die achterkap

zip2.jpg


zip3.jpg


FotoYBXMRPOJ.jpg



alvast erg bedankt en voor vragen pm
 
Zou er iemand mijn voorkap kunnen maken?
Ik zou graag BCD spots van aerox in de grote ogen.
En daarboven de 2 luchthappertjes van ZIP SP of van stunt bcd voorkap.

En misschien ook ideetje voor de voorkap??
maak er maar iets speciaals van want mijn ideetjes zijn zowat op.
hier de foto :


Alvast hartelijk dank ;)
Greets
 
zou iemand een logo kunnen maken voor mij aub , het is om in mijn kappen uit te frezen , het moet iets te maken hebben met : Stage 6 , S6
 
ey
zou iemand misschien mijn beta kunnen soepen in dezelfde kleuren combo als het eerste plaatje naar het 2de plaatje.
alleen wat wit is op het"paint" plaatje is moet ook wit op foto(binnenkappen-velgen-achterspatbord-underseat+ klauwbeschermkapje achter voorwiel ook weg als dat kan).
als kleur blauw had ik in me "hoofd" iets van kobaltblauw ofzo gewoon mooie kleur blauw voor in de zomerzon (bedenkt anders zelf ook emer een kleurtje alles is welkom)

paint creatie:



foto:



misschien als iemand zin/tijd heeft allees hetzelfde alleen dan met witte SR velgen(A)
alvast bedankt
 
Zou er iemand mijn voorkap kunnen maken?
Ik zou graag BCD spots van aerox in de grote ogen.
En daarboven de 2 luchthappertjes van ZIP SP of van stunt bcd voorkap.

En misschien ook ideetje voor de voorkap??
maak er maar iets speciaals van want mijn ideetjes zijn zowat op.
hier de foto :


Alvast hartelijk dank ;)
Greets


Misschien is dit wat:

bcdshit.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top