Centraal fotosoep topic! #2

Status
Not open for further replies.
Zou iemand wellicht mijn scooter kunnen photoshoppen? :)

Je bent 1 van de weinigen die fatsoenlijke plaatjes bijlevert. Normaal vraagt men: maak ff sr velgen en moet je ze zelf maar zoeken. das wel aardig:P
Ik heb alleen niet dat asvalt uit de velgen enzo geknipt maar het idee is duidelijk toch. alsteblief

2w2exj4.jpg
 
en als we toch bezig zijn, ff nog velglint erbij gemaakt traanplaat en gepolijste voorvork. alleen de waterpomp is een beetje verdwenen geloof ik:P dus die heb ik maar niet gepolijst
35n66gy.jpg
 
Je bent 1 van de weinigen die fatsoenlijke plaatjes bijlevert. Normaal vraagt men: maak ff sr velgen en moet je ze zelf maar zoeken. das wel aardig:P
Ik heb alleen niet dat asvalt uit de velgen enzo geknipt maar het idee is duidelijk toch. alsteblief
Bedankt! Het is inderdaad goed gelukt!:#

Ff de juiste plaatjes opzoeken is niet zo'n probleem, je neemt ook tijd vrij om het ff voor mij te maken.. dat is dus het minste wat ik ff kan doen :)

En van dat het asfalt door de velgen te zien is, dat stoort absoluut niet :)
 
Waar photoshoppen jullie mee?
dan bedoel ik niet Adobe CS2 of Jasc Paintshop of dergelijke maar shoppen jullie met de muis of tekenblad of...
 
Zou iemand aub aub aub iets voor me willen maken?

Ik zou graag 1 dikke buis in het midden van de scoot hebben,
Kappen volledig in het blauw ongeveer zoals R1 blauw,
Bestickerd met chroom of witte malossi stickers,
Velgen wit met een blauwe rand.
Zadel wit of blauw.
fourche wat groen is blauw.
De onderbuik aan de voorlip maken dus 1 geheel.

Hier is de foto :
 
Is een ouwe foto, maarja, dat boeit niet natuurlijk :P

Zou iemand m'n z-kappen zwart willen maken, gewoon dat mat-zwarte wat bijv blauwe aeroxen hebben :)

[IR]http://i16.tinypic.com/3zjbyc2.jpg[/IR]
 
Daar had ik t idee ook vandaan erwin, omdat die van jou toch al niet te veel op mijne leek :rolleyes: , en het er wel vet uit vond zien. :D

Heb je er toevallig nog een foto van, ook zo van de zijkant, is nog beter dan een fotosoep natuurlijk :D

@ Stephan Pepping, bedoelde eigenlijk meer het wat lichtere mat zwart, zoals de rest van je binnenkappen...

Maargoed, het is wel duidelijk zo, thnx :*

Vriend van me gaat binnenkort nieuwe z kappen halen, moet ik misschien zijn zwarte z kappen maar is overnemen :)
 
Last edited:
Zou iemand aub aub aub iets voor me willen maken?

Ik zou graag 1 dikke buis in het midden van de scoot hebben,
Kappen volledig in het blauw ongeveer zoals R1 blauw,
Bestickerd met chroom of witte malossi stickers,
Velgen wit met een blauwe rand.
Zadel wit of blauw.
fourche wat groen is blauw.
De onderbuik aan de voorlip maken dus 1 geheel.

Hier is de foto :

Hoi omdat ik tog vrij had ,niet helemaal naar je wens denk ik.
Maar tog wel aardig gelukt na mij idee :)suc6

 
Hoi omdat ik tog vrij had ,niet helemaal naar je wens denk ik.
Maar tog wel aardig gelukt na mij idee :)suc6

Alvast bedankt voor de moeite enz.:winner:

Maar op die foto zie ik niet echt hoe ik wou en daarmee vraag ik aan iemand kun je het nog eens doen maar zoals ik gevraagd had?

Greets
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top