CDI

Vos

New Member
Oke ... Ik heb een nieuwe AC CDI 32KM gekregen. Mijn oude CDI is onbegrensd en ook AC. ( dat wil ik niet )
Maar het werkt niet .... GRRR
Weet iemand hoe dat kan komen?
Kan ik dan toch een verkeerde CDI hebben?
Mijn scooter heeft namelijk ook een pick-up sensor in het carter
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Over welke scooter gaat het?
En toen je de CDI kocht stond het ook op voor welke scooter het was? Check misschien ook dat je bougie vonkt als die niet vonkt dan heb je een verkeerde vgm. Met vriendelijke groeten
 
Gaat het over deze post?

Waarom start je dan een nieuw topic?
 
Sommige nemen niet eerst de tijd om te zoeken, dus jij/wij kunnen zoeken of Googlen vóór hen. Zo is het nou eenmaal @Bulldog :tearsofjoy::tearsofjoy:
Reken maar dat ik gezocht heb...
Maar overal staan gegevens over het uitwisselen van een CDI. Maar niet over de werking ervan. Dus als jij het weet...
Ik heb een AGM scooter. Nu zit mijn stator pickup en mijn carter pickup op de vierpolige stekker. Ik heb ( nu al twee ) nieuwe CDI's.
En dan krijg ik dus geen vonk. Dat is toch raar?
Ik heb ge googled YouTube.. echt van alles geprobeerd. Maar kan niks vinden...
Post automatically merged:

Gaat het over deze post?

Waarom start je dan een nieuw topic?
Zit hier net...moet ff wennen..
Post automatically merged:

Over welke scooter gaat het?
En toen je de CDI kocht stond het ook op voor welke scooter het was? Check misschien ook dat je bougie vonkt als die niet vonkt dan heb je een verkeerde vgm. Met vriendelijke groeten
AGM cdi.. ik heb juist geen vonk.. dat is zo raar...
Groet...
 
Je geeft aan in het andere topic:
Ik heb ook een pick-up sensor in het carter zitten. En weet niet waar die op aangesloten moet worden...
Dus die is nog niet aangesloten?

Of informeer eens bij een officiële AGM dealer, misschien werken die dingen wat je koopt via internet niet op die van jou.
Wel eigenlijk raar, normaal is het plug en play.

Geef de site's eens door welke je al gekocht hebt.
 
Je geeft aan in het andere topic:
Ik heb ook een pick-up sensor in het carter zitten. En weet niet waar die op aangesloten moet worden...
Dus die is nog niet aangesloten?

Of informeer eens bij een officiële AGM dealer, misschien werken die dingen wat je koopt via internet niet op die van jou.
Wel eigenlijk raar, normaal is het plug en play.

Geef de site's eens door welke je al gekocht hebt.
De pickup van het carter zit wel aangesloten op de 4 polige plug. Maar als die niet is aangesloten moet ik toch een vonk krijgen.
Ik dacht ook plug en play...
Ik dacht ook misschien heb ik een cdi met extra draad nodig..
Ik ga de AGM boer opzoeken..
Bedankt voor de reactie.
 
Back
Top