CDI werkt niet zoals verwacht

Stefan1269

New Member
CDI type 90712 van een GY6 China motor was stuk. Na het helemaal ontmantelen en herstellen rijdtde scooter lekker terug 45 a 50Km/h. Daar deze nu een open electronica is heb ik een nieuwe besteld in Groningen. Deze leverden een "xdz 50xs4t45h-z 3.50-10" Op het eerste gezicht alles ok maar na monteren rijdt de scooter 25km/h maximaal. Hij trekt hetzelfde op maar bij 25 houdt hij duidelijk in. De leverancier zegt dat het wel aan de scooter zal liggen maar als ik mijn herstelde electronica terug monteer gaat hij weer vlot naar 45 a 50km/h. Weet iemand raadt?
 
Advertisement - register to remove this

Dat dacht ik ook. Zei zeggen dat er op die CDI 45 staat dat dat een 45 km/h is anders stond daar 25. Meer weet ik er ook niet van. Je vind nergens detail van die CDI.
Gewoon terugbrengen en elders een cdi halen, liefst orgineel voor agm als dat bestaat. Ik denk van wel.
Anders de oude cdi met een soort hard wordend iets opvullen om electronica te beschermen?
 
De meeste chops nemen geen elektronische componenten retour.
Zal wel met kleine lettertjes in de levervoorwaarden staan. :(

Op deze CDI staat ook 4T, dit staat wellicht voor 4-takt, is jouw scooter een 4-takt?
Op de CDI staat ook 10", heeft jouw scooter 10 inch wielen?
 
De meeste chops nemen geen elektronische componenten retour.
Zal wel met kleine lettertjes in de levervoorwaarden staan. :(

Op deze CDI staat ook 4T, dit staat wellicht voor 4-takt, is jouw scooter een 4-takt?
Op de CDI staat ook 10", heeft jouw scooter 10 inch wielen?
Ja hoor, het is een 4-takt met 10 inch wielen.
 
Back
Top