CDI piaggio zip 4takt snor of brom

PlaYa4YUE

H.T.G Member #14
Beste boarders,

ik heb op mijn 2ehands aangekochte piaggio snor 4takt een cdi in zitten met 3 gele stippen 1 op cdi zelf en 2 op de stekker.

Is dit een brom cdi? en is deze te ontgrenzen? Ik las op internet dat dit een brom cdi zou zijn.

scooter loopt momenteel 38 op teller

type Langfang kukusan
AC15 DZ50 LK22A
639986 15 08 3

kan iemand mij hierbij helpen?
 
Advertisement - register to remove this

dan zou het geen brom cdi zijn. hij is te ontgrenzen door hem een stukje in de zagen op een bepaald punt. ff googelen endan kan je zo zien waar.
 
heb ff foto van internet geplukt. je hoefd hem natuulijk niet helemaal open te halen zoals op de foto, maar je moet dat "balkje" doorzagen.

r01ff9.jpg

19o77l.jpg
 
Beste leden, excuses voor het niet meer reageren.

Inmiddels Zijn we wat jaartjes verder. De zip rijd nu wat vlotter nu ik de cdi ontgrensd heb. En wil ik een begrensden er opzetten. ( soldeer 2 draden op de punten van de doorgeknipte "ijzere draad" en verbind de draden middels een druk schakelaar oid)
Kan je kiezen voor een ik wil wat vlotter of minder vlotte stand;)

Echter vind ik hem langzaam optrekken t.a.v. Een 2takt scooter.

Zelf ben ik opgegroeid met malossi, hbo runner sp 2 takt. Dus heb de ballen verstand van 4takt.

En weet dan nog niet zo goed wat de werking van meer lucht, rijkere benzine verhouding en rollen, trekveren. Van invloed zijn op de gas
reactie en trekkracht bij een 4takt

Kan iemand mij vertellen of een 4 takt überhaupt sneller op kan trekken? Mijn top is 55km/h gps dat is wel prima ...
 
Back
Top