CDI onstekingsprobleem? (TZR)

MrSelected

Selected User
Hey,

ik kan een TZR kopen maar hij heeft - volgens de eigenaar - een ontstekingsprobleem. Met het wegrijden 'ploft' hij en hij houdt dus erg in. Kmstand is 7000. Komt dit vaker voor? En is het duur om te laten repareren?

Bvd,

MrSelected
 
Advertisement - register to remove this

niet echt , maar ik heb vaker meegemaakt dat een catalisator die kapot is precies lijkt alsof ie electronisch niet goed is. andere uitlaat proberen is dan meestal wel makkelijk om het te controleren.

maar heb je ook al een nieuwe bougie of bougiedop geprobeerd?

en verder is er ondertussen niks aan veranderd?

cdi's gaan namelijk niet vaak stuk van een brommer
 
ook echt begrensd?

als het echt niet anders kan start je m even zonder uitlaat , als je de brommer wilt repareren zul je toch wat moeten :p

mja , probeer eerst maar even de simpele dingen , de dure dingen kun je altijd nog proberen ;)
 
Nouja je kan wel allerlei oplossingen zeggen, maar je weet niet eens of hij die TZR al heeft gekocht...

Dus Mr.Selected heb je die TZR al gekocht ? want als je hem niet heb kan je er ook nog weinig aan doen lijkt me.
 
LuKiE said:
Nouja je kan wel allerlei oplossingen zeggen, maar je weet niet eens of hij die TZR al heeft gekocht...

Dus Mr.Selected heb je die TZR al gekocht ? want als je hem niet heb kan je er ook nog weinig aan doen lijkt me.


LEZEN!!!

wie heeft het hier over verkopen??
 
MrSelected said:
ik kan een TZR kopen maar hij heeft - volgens de eigenaar - een ontstekingsprobleem.

Ik zal er niet te ver op ingaan, en miss heb ik iets over het hoofd gezien.

Maar volgens mij staat daar dat hij de mogelijkheid heeft om een TZR te kopen, die een onstekingsprobleem heeft.
Maarja als hij de brommer nog niet in zn schuur heeft staan (of op de oprit of whatever) kan hij er ook niks aan veranderen lijkt me.

Maar goed dat is een beetje offtopic, en als ik er totaal naast zit dan spijt dat mij.
 
Lukie heeft gelijk, maar ik ken de eigenaar persoonlijk dus ik wilde hem wel voor een leuk prijsje overnemen als ik hem kon fixen. Komt er de volgende dag iemand met een paar honderd meer in zn zak dat ding ophalen, mét het euvel.

Ik heb de dingen geprobeerd die je suggereerde melf, maar dat was het dus niet.
 
Back
Top