CD speler + boxen in je scoot?

Wahid

Well-Known Member
Erg leuk hoor zon stereo in je scoot???
Ik luister liever naar het geluid dat uit mijn scoot zelf komt,das toch tien keer mooier man.Maar als je ergens een vette hangplek hebt is het wel vet als je coole muziek kunt luisteren natuurlijk.
 
Advertisement - register to remove this

Precies daarom wil ik ook een stereo in mijn scoot. Als je bij je plek bent. Bij ons het huis. Dan kan je daar lekker chillen. Maar ik ken iemand die heeft de boxen achter de zijkap je ziet er niks van maar zijn buddy is ie kwijt. Dat is ook mijn bezwaar...
Iemand een andere oplossing ???
 
Tsjah de schokken zijn het probleem niet, gewoon een mp3 cd speler in je scoot ipv auto-cd speler, en dan zeker de Havin Exonion, heb ik nu ook, is gewoon de beste die er is (fok lennoxx, philips 'n all), heeft een 8mb buffer, buffert dus eigenlijk gewoon een heel liedje in het ram, dan hoeft de cd niet eens te draaien(!), maargoed, dan nog een versterker, beide op accustroom (ooh oo), en boxen, tsjah..

Als iemand het toch nog van plan is te doen, gebruik dan een mp3 cd speler, brand gewoon een cd met 200+ liedjes, lekker veel muziek.

Je kan 'm kopen bij mp3spelers.nl en een review op www.tweakers.net.

Ja ik wil m'n scoot nog wel in goede staat laten, dus ik zie er maar vanaf.

Bij een dragster kan het wel goed trouwens, heeft ook van die mooie roostertjes waar je je boxen achter kan doen in de voorkap, zie je het niet eens
smile.gif
 
Hoeveel ben je daar ongeveer aan kwijt en wat moet ik me daar bij voorstellen?

Ik krijg volgende week vrijdag een Area51 SBK, en daar wil ik misschien wel een cd speler en boxen inbouwen, maar hoe, hoe duur, waar etc.
smile.gif


Gaat de CD speler zelf dan in je buddyseat en de boxen in je voorkappen ofzo, wordt dat niet erg lelijk?
 
bestaan er wel ZULKE goede shok absorber cd spelers ?

want volgens mij gaat het dan zo :

la ........................ La .........la ...la

mooi
smile.gif
 
Volgende week heb ik ook mijn Area
smile.gif

Maareh, bij een Area gaat dat niet lukken.

Bij een Aerox of SR kan 't nog wel maar je hebt zowieso altijd klote geluid.
En de boxen gaan meestal in de voorkap en de versterker+cdspeler in de buddy maar je buddy ben je dan dus kwijt.

Maar bij een Area kan dat al helemaal niet!
Bij een area kun je de boxen al helemaal niet kwijt.

Ik ken wel een paar lui die dus een stereo in hun scoot hebben gebouwd maar daar wordt ie dus echt niet mooier op.
 
Back
Top