70ccisnietgay Member 16 January 2025 #1 Ik heb mijn olie 2 maanden zonder dop gehad en niet gebruikt is de olie nog goed en hoe kan ik het zien of het over de datum is ?
Ik heb mijn olie 2 maanden zonder dop gehad en niet gebruikt is de olie nog goed en hoe kan ik het zien of het over de datum is ?
trabiarie Well-Known Member 17 January 2025 #2 Olie zal nog wel goed zijn , zit tenslotte ook in je olietank , waar het in verbinding staat met de buitenlucht , maar dat hij openstaat , vergroot het risico op verontreiniging , van stof en rotzooi wat erin kan vallen . Upvote 0 Downvote
Olie zal nog wel goed zijn , zit tenslotte ook in je olietank , waar het in verbinding staat met de buitenlucht , maar dat hij openstaat , vergroot het risico op verontreiniging , van stof en rotzooi wat erin kan vallen .
T Tim Ark Well-Known Member 17 January 2025 #3 Als het een open fles betreft dan maakt het niet uit. De schenktuit is zo smal dat er geen troep in valt. Check ff of je vocht ziet. Gebruik zelf Castrol 2t met datum 2018. Goed die zijn wel verzegeld. Upvote 0 Downvote
Als het een open fles betreft dan maakt het niet uit. De schenktuit is zo smal dat er geen troep in valt. Check ff of je vocht ziet. Gebruik zelf Castrol 2t met datum 2018. Goed die zijn wel verzegeld.
W WEBRacing Well-Known Member 17 January 2025 #4 Om zeker te weten dat het schoon is kan je het door een koffiefilter halen. Gaat wel langzaam. Voor de rest gebeurt er idd niet veel mee. Upvote 0 Downvote
Om zeker te weten dat het schoon is kan je het door een koffiefilter halen. Gaat wel langzaam. Voor de rest gebeurt er idd niet veel mee.