Carters gekocht maar hoor niks meer.

Status
Not open for further replies.

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Ik wil even een oproepje doen. Heb 1 week geleden carters van iemand gekocht. De jongen komt gewoon heel normaal over. Dus hij wilde 40 euro hebben voor die SD set. Dus ik eerst netjes al ze gegevens gehad.
Dus naam/adres/ mobiel nummer. Ik heb hem 2 mailtjes gestuurd.
Heb 2 dagen geleden een mail gekregen dat hij ze zou verzenden.
Dus ik neem eregisteren contact met hem op via de mail. Krijg geen reactie meer terug van hem. Dus een paar keer gebeld en kreeg dus ze voicemail steeds. Zie ik hem vandaag online komen. Dus ik reageer weer. Krijg geen reactie. Probeer hem te bellen, steeds weer voicemail. Toen heeft hij even ze mobiel uitgezet.Dus paar minuten bel ik weer. Weer ze voicemail. Het valt mij ook op dat hij de laatste tijd erg weinig online is.
Ik zie hem niet meteen als oplichter. Maar ik heb het gevoel dat het wel die kant uit kan gaan hoe langer het steeds duurt.

Het gaat om aka_memel_17@hotmail.com Ze voornaam is volgens mij quentin.
Dus jongen als je dit leest neem even contact met me op om het verder goed af te handelen. Ze gegevens heb ik maar ga ik hier niet bloot stellen om bepaalde redenen.
 
Advertisement - register to remove this

Ditechist said:
Als het oplichting is aan je politie heb je igg niks..

Nee dat weet ik.
Ik probeer wat meer infomatie over hem te krijgen, misschien is hij hier wel bekend. Dus niet geschoten is altijd mis.

Laurens. said:
hmm, daar is GC niet voor dunkt mij knaap, doch succes ) :)

Waar moet het anders dan volgens jou, heeft igg niks met scooters algemeen te maken.
 
je hebt wel erg weinig geduld, na 1 week, er zijn ook mensen met een sociaal leven, en mensen die niet werken, dat je weinig hoort is wel minder, maar het is pas een week geleden

verder is het forum er niet verantwoordelijk voor, en dit topic hoort zowiezo niet in GC
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top