Carter tuning

Status
Not open for further replies.
pffff ik ga gewoon zoveel mogelijk pktjes eruit proberen te halen - ik moet ff wachten op marco - want de evo krukasjes waren niet op voorraad dus die komt over paar weken binnen samen met koso 28mm. Verder moek ff wachten op voorvork en ophangpunt voor achtervering lassen voordat ik iets kan ondernemen. Ik had dik negatieve reacties verwacht hoewel ik het wel grappig vond maar so far so good. :D
 
Tuurlijk geen negatieve reacties :) Dit is alleen maar tof dat je zoiets onderneemt, vind ik persoonlijk. En meten = weten, dus niemand kan zeggen of het slecht werkt mits iemand het heeft al ondervonden ;)
 
Neuh - ik heb geen zin om het blok tien keer uitelkaar te halen etc. om steeds iets anders te testen. De putjes (menging v olie) is uitgetest bij profs en schijnt te werken. De Big Ass glijbaan is mijn eigen theorie en wil dat gaan testen. Cilinder laat ik binnenkort nog even iets bijwerken door twins aangezien setup flink is veranderd. Dan wachten op onderdelen. Alles in elkaar flansen en kicken maar.
 
haha Anders ik wel. Ben ondertussen bezig met project. Maar ga hem nog niet posten want updaten duurt lang vanwege vele onderdelen die nog moeten komen.
 
QuickSilveR85 said:
Afb110.jpg

het pas maken van de spoelers had opzích wel wat netter gekund :X
 
Paar sites v oa kreidler bouwers - stond meen ik paar pagina's terug ook


Ik ga spoelpoorten nog iets netter maken want had zo 1 2 3 geen pakking bij de hand en met cilinder werd beetje moeilijk een goede afdruk te maken met schoenpoets :D
 
Last edited:
je pakt smeer, je pakt je carter en cilinder, zet cilinder erop, veel smeer op je vingers en ga je zo via je spoeler naar die rand toe. daar lekker dik smeren.

cilinder eraf en perfecte afdruk :W , uitfresen en passen en zul je zien dat het gegoten zit :)
 
ah ja das wel slim. het is natuurlijk wel minder dat ik BIG ASS handen heb. Daar klagen sommigen meiden ook over :P. Maar morgen ff de spoelpoorten nog wat netter leggen. Iig is de linker kant bijna goed op hoekje bovenaan na dan. Vanavond ff gekeken met pakking en scheelde niet veel.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top