Carter tuning

Status
Not open for further replies.
Laatste alleen beetje geblurt :P , omdat er anders weer reacties komen van mensen die niet lezen..moest dat stukje nog goed gladschuren.
 
uhh..ff 1 ding

niemand heeft mn carters gezien :S maar ze weten wel wat er goed en fout aan is :X leg is uit hoe jullie erbij komen dat je weet hoe het eruit ziet?want die quote over bochten gaat helemaal nergens over.het is zo strak als een kut van een kind van 12.

magoed kheb het getest eindelijk.het heeft onderin veel koppel erbij.en op topvermogen heb ik naar mijn inziens nix op ingeleverd.en voor de mensen die het niet weten ik rijd met 85mm drijfstang.
 
[5th] klaas said:
uhh..ff 1 ding

niemand heeft mn carters gezien :S maar ze weten wel wat er goed en fout aan is :X leg is uit hoe jullie erbij komen dat je weet hoe het eruit ziet?want die quote over bochten gaat helemaal nergens over.het is zo strak als een kut van een kind van 12.

magoed kheb het getest eindelijk.het heeft onderin veel koppel erbij.en op topvermogen heb ik naar mijn inziens nix op ingeleverd.en voor de mensen die het niet weten ik rijd met 85mm drijfstang.

Had je die krukas al voor het aanpassen erin zitten?
 
Joël said:
Had je die krukas al voor het aanpassen erin zitten?


Zover ik weet niet...
Volgens mij heeft Burn in die Pro race 'Evo spoelpoorten' gemaakt en een Cross zuiger + Team as gemonteerd.
 
Bas@ICE said:
Zover ik weet niet...
Volgens mij heeft Burn in die Pro race 'Evo spoelpoorten' gemaakt en een Cross zuiger + Team as gemonteerd.

Tsja, in dat geval is de vergelijking van 5th klaas niet echt waardevol aangezien je 3 dingen verandert hebt.
 
Bas@ICE said:
Zover ik weet niet...
Volgens mij heeft Burn in die Pro race 'Evo spoelpoorten' gemaakt en een Cross zuiger + Team as gemonteerd.

Ik in het blok van klaas ? dacht het niet.
Dat heeft zijn tunert gedaan hoor.
 
daar gaat het niet om..

Het gaat om het feit, dat je gewoon 24 dingen veranderd, en dan met een opmerking komt, dat het beter loopt.

Ik snap ook wel, dat mn stnd blokje minder hard liep, dan mn speed-setup. :P
 
onlangs pia carter getuend voor speed.
is niet to max gedaan,omdat dit voor racegebruik is,en je in belgie geen devcon mag gebruiken.
-links tuned/rechts std
1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG
 
Sander said:
daar gaat het niet om..

Het gaat om het feit, dat je gewoon 24 dingen veranderd, en dan met een opmerking komt, dat het beter loopt.

Ik snap ook wel, dat mn stnd blokje minder hard liep, dan mn speed-setup. :P

Ik heb mijn blok hier niet te show neergezet om daarna beoordeeld te worden!
En als het beter loopt is het toch een goede zaak.ook al bouw je je eigen carter meer vermogen is meer vermogen.En gloof me mijn blok was niet std.
 
[5th] klaas said:
Ik heb mijn blok hier niet te show neergezet om daarna beoordeeld te worden!
En als het beter loopt is het toch een goede zaak.ook al bouw je je eigen carter meer vermogen is meer vermogen.En gloof me mijn blok was niet std.

Daar heb ik het helemaal niet over :)

Ik het erover, dat je voor en na tuning niet kan vergelijken, omdat je ook met drijfstanglengtes en zuigers/cilinderinlaat bezig geweest bent.
 
Sander said:
Daar heb ik het helemaal niet over :)

Ik het erover, dat je voor en na tuning niet kan vergelijken, omdat je ook met drijfstanglengtes en zuigers/cilinderinlaat bezig geweest bent.

Heb ik het er neer gezet dan?Nee ,so shut up!En sinds wanneer is een std pro race zuiger in een pro race een andere zuiger? :S Iemand anders heb me blok erbij gehaald ik niet.Als je commentaar gaat leveren druk dan eens een paar paginas terug dat kan ook op dit forum dan kan je lezen wie het plaatst en wat ie wilt weten!
 
Mijn testblokje maar ff afgerond. Golfbal techniek toegepast :X . Wilde gewoon extreme ideeen erop toepassen kijken of het werkt. Ik heb nog ander carter liggen als reserve dus....

Afb110.jpg


Afb107.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top