membraam wordt opgehoogd en wordt nog verder afgewerkt dit geeft alleen beeld met wat ik bezig ben. Zullen heus wat cons en pros aanvastzitten maar dat mogen jullie mij vertellen.
tsja wat zou ik veranderen.. ik zou minder flowen naar de spoelgaten toe ..
want het mengsel batst tegen de krukaswangen aan en zo de spoelgangen in.Als je denkt dat dit gebeurd bij 14k weet je niet waar je over praat. En carterdruk is veeeel minder belangrijk dan je denkt. Dat staat hier ook een paar pagina's trug maar niemand luisterd ernaar.
@ Big B NRG
Nice carters!
QuickSilveR85 said:Hemd is a la JS-tuning (batman look). Dit komt ook ten goede v mogelijkheden v flow. Ingang v onder zuiger naar boosterpoorten is ook vergroot en beetje afgerond.
QuickSilveR85 said:Hemd is a la JS-tuning (batman look). Dit komt ook ten goede v mogelijkheden v flow. Ingang v onder zuiger naar boosterpoorten is ook vergroot en beetje afgerond.
Joël said:De laatste keer dat ik een cilinderhemd zo heb bewerkt is zo'n 3 a 4 jaar geleden...
Verder heeft Rudi v. Vliet ooit eens getest met het membraan een kwartslag gedraaid t.o.v. origineel, en het maakte geen donder uit.