This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Carter tuning

Status
Not open for further replies.
Ik snap nog steeds niet echt wat er met die sleufjes bedoeld word. Ik had Ruben via PM een foto laten zien van zegmaar de spoortjes die de frees achterlaat bij het bewerken, maar hij zei tegen mij dat de sleufjes die hij bedoelde nog minder erg zichtbaar waren.
Heeft er iemand foto's van ofzo?
 
post die fotoows dan eens

ik zal die gozer die me cilinder heeft gekocht eens vragen of hij een fotootje wil maken, kan ff duren want op het moment zit ie natuurlijk op zijn blok

dit is dan op inlaatpoort van auto (4 takt duhhh) maar ik denk dat het id hetzelft is http://mototuneusa.com/MototuneF2Porting4.jpg , op mijn inlaatkanaaal waren trouwens veel meer grove sleuven en meer op elkaar...

leuk pagina, misschien kan je er wat meej

http://mototuneusa.com/homework.htm

grtz Ruud
 


Wat lijkt die gast mij een klootzak zeg :r
 
ej fuck je heb gelijk, anyways, ik zag evegoed zoiets in me inlaatkanaal en da was niet voor vloeibaar gietijzer , mja k vraag die gozert nog eens voor een fotoowtje en dan kunnen jullie als profs daar over oordele

grtz Ruud
 
Heb vandaag ook wat lopen frezen in een gaar carter die ik nog had liggen. Niks geen moeilijke theorien oid. gewoon frezen en beetje proberen met welke opzetstukjes het makkelijk gaat

Heb hem op de cilinder pas gemaakt en het traject een beetje vloeiender gemaakt (denk ik )

Geef maar wat opmerkingen zodat ik dat straks bij het goede carter beter kan doen :!







Zal morgen bij daglicht wel wat betere pics maken, want nu zie je door de glans de vormen niet echt goed.
 
Last edited:
InsaneMalebrain said:
Geef maar wat opmerkingen zodat ik dat straks bij het goede carter beter kan doen :!



je kan richting het membraan de flow verbeteren, soort van glijbaan erin frezen zeg maar

ziet er verder goed uit
 
InsaneMalebrain said:
Bij mina lukt dat niet.. Dan zit je door het carter heen

Defcon aan de achterzijde aanbrengen, voor het tunen. als het uitgehard is ga je miss wel door je alu heen, maar dicht het defcon het al af.

Ikzelf tig amg-5 las altijd aan de achterzijde/variozijde vh carter
 
Je kan wel een redelijk glijbaan ding maken hoor zonder door het carter heen te gaan...

Gewoon proberen tot hoever je kan...
 
Big B NRG said:
Je kan wel een redelijk glijbaan ding maken hoor zonder door het carter heen te gaan...

Gewoon proberen tot hoever je kan...

ja maar houdbaarheid is toch ook wel belangrijk....

en als je er eenmaal een dik gat in rijdt wordt t moeilijk om t weer mooi te maken...
 
Status
Not open for further replies.