This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Carter tuning

Status
Not open for further replies.
Weet iemand ook ongeveer carterinhoud @ 70cc tijdens het bdp...

Ik hoorde van iemand rond 340 cm3. Iemand die dit kan bevestigen of het rond dat getal moet zijn...
 
Waren het een paar enkele sleufjes, of van voet tot einde poort?
Ik had vanmiddag nml een cilinder in mijn handen, met dezelfde sleufjes.
 
Ruben_09 said:
Weet iemand ook ongeveer carterinhoud @ 70cc tijdens het bdp...

Ik hoorde van iemand rond 340 cm3. Iemand die dit kan bevestigen of het rond dat getal moet zijn...
En ja, Ruben weet dat het afhankelijk is van vele factoren..
He needs more info..
 
Mn eigen carters terug van straler...

Had ze wat bijgewerkt, er is wel iets teveel weg bij de rand van dr krukaswangen zoals je kan zien, dit had ik al gedaan toen ik voor de 1e keer tunede .

Baal er wel van dat ik het niet strakker had geschuurt , zitten allemaal oneffenheden in nog die je goed ziet na stralen...ja ik ben een zeikerd

Verder pics van mn Evo70 die ik eindelijk eens afgemaakt heb, nu nog ff polijsten.
 
Ziet er goed uit, alleen at 2e foto, linkerspoeler lijkt hoger te liggen. Of komt het doordat de cilinder beetje scheef hangt
 
Weet ik veel, houd er geen stopwatch bij...ga zelf lekker hakken man weet je het meteen.

Nu zoiezo nog een uur om het naar wens te krijgen
 
Mike & ik hebben besloten om mijn carter te verbeteren . Posten we nog wel foto's van, zal wel even duren voordat het klaar is. Moet tijd vinden :X




//edit// Zitten naar mijn mening toch teveel hoeken in carter. En heb electrische pomp gekocht dus alleen maar beter :W
 
Ruben, waarom reageer je niet meer op me, je kan ook een PM sturen als je hier niet wilt reageren
 

Ik ben benieuwd
ga je nog foto's posten , of durf je het niet meer aan
 
Bas, ik heb een kleine opmerking (niet zeikerig oid, maar gewoon meer uit nieuwsgierigheid) waarom heb je het traject van membraan naar boostpoorten niet wat bij geschaafd.

Foto: eerste foto met paint zitten tekenen, tweede foto mijn eigen carter

Edit: kan ook zijn dat het vanaf die foto van jou niet te zien is
 
Was ik vergeten...heb zelfs dat stukje niet pas gemaakt op de poort , maar zoals ik zei moet ik hem nog afwerken..daar behoort dat ook bij
 
Mike@Rox said:
Waren het een paar enkele sleufjes, of van voet tot einde poort?
Ik had vanmiddag nml een cilinder in mijn handen, met dezelfde sleufjes.


van voet tot ongeveer 2,5 cm die poort in

grtz

oja, kan je carterinhoud niet berekenen misschien met cilinderinhoud keer de compressieverhouding? moet toch wel te berekenen zijn allemaal?
 
Status
Not open for further replies.