Big B NRG said:Daar zijn idd de meningen over verdeeld, maar het oog wil ook wat, dus laat het stralen
Bas@ICE said:Zo is het maar net , tis maar een scooterblok..kom op zeg
Stralen die handel.
BTW, pas beetje op voor lagerkooien als het niet superfijn geparelt wordt...ik heb hier een carter die zelf gestraalt is door iemand en daar kan je je krukas zonder verhitten in en uit halen...
Bas@ICE said:Bij mij blijven ze altijd om de as
Sorry, maar omdat jij het misschien goed hebt dat hij WK motoren prepareert heeft ie er wel verstand van?sprintfreakz said:Volgens mij bedoelt ie Henk Jager, ''crosmotor tuner'' en als ik het goed heb (weet niet cker) prepareerd ie WK motoren dus heeft er iig wel verstand van...
Tim_xsh said:ik denk niet .
bij een golfball zit er gewoon een hele plenning en idee achter
@ die carters zie je sleuven (however you write that ^^ ) , mja heb nog geen golfball daarmee gezien.
met een golfball werkt t gewoon dat is bewezen , maar ik denk dat je t ook gewoon goed moet omzetten om (theoretisch) een effect te kunnen berijken.
los daarvan geloof ik er niet aan , mja dat had ik al @ vorige pagina gezegt
Pronk said:Sorry hoor, maar cut the crap van het golfbal effect. Het is alleen maar speculeren dmv een aantal theoretisch feitjes waar je echt helemaal nix aan hebt. Als je het echt zo graag wil weten, test het dan. Ik denk niet dat je zoveel extra vermogen krijgt dmv cartertuning, tenzij je het echt drastisch verandert, zelf dingen volgieten, en heel de inlaat veranderen e.d. Ik denk dat je alle 'obstakels' uit een carter moet halen, gewoon lekker vloeiend maken, en daarmee klaar. De echte pk's zitten denk ik in de cilinder+uitlaat. Maar das mijn mening
ABT said:Bij een Mina of een Pia wel ja, bij een Kymco of een Peugeot is dat wel een ander verhaal......
Pronk said:Sorry hoor, maar cut the crap van het golfbal effect. Het is alleen maar speculeren dmv een aantal theoretisch feitjes waar je echt helemaal nix aan hebt. Als je het echt zo graag wil weten, test het dan. Ik denk niet dat je zoveel extra vermogen krijgt dmv cartertuning, tenzij je het echt drastisch verandert, zelf dingen volgieten, en heel de inlaat veranderen e.d. Ik denk dat je alle 'obstakels' uit een carter moet halen, gewoon lekker vloeiend maken, en daarmee klaar. De echte pk's zitten denk ik in de cilinder+uitlaat. Maar das mijn mening
Mol said:Sorry, maar omdat jij het misschien goed hebt dat hij WK motoren prepareert heeft ie er wel verstand van?