U Utopdezip New Member 28 June 2024 #1 Als ik mijn carterkap terug op mijn piaggio zip doe en mijn scooter start hoor je een heel pijnlijk ratelgeluid van de tandwiel van de vario die ergens tegen aankomt weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Als ik mijn carterkap terug op mijn piaggio zip doe en mijn scooter start hoor je een heel pijnlijk ratelgeluid van de tandwiel van de vario die ergens tegen aankomt weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
U Utopdezip New Member 29 June 2024 #3 simsa said: Zit je bendix goed? Click to expand... Ja dat was eerst een probleem maar dat heb ik opgelost
simsa said: Zit je bendix goed? Click to expand... Ja dat was eerst een probleem maar dat heb ik opgelost
S simsa Well-Known Member 29 June 2024 #4 Geen slepend ketting geluid? Moeilijk te beoordelen zonder geluid.
U Utopdezip New Member 29 June 2024 #5 het is alsof de tandwiel van de vario heel hard tegen iets aangaat ik heb geen idee wat. maar het is een heel hard geluid
het is alsof de tandwiel van de vario heel hard tegen iets aangaat ik heb geen idee wat. maar het is een heel hard geluid